Jalutuskäik koju - piltides

Käisime perega Rahingel ujumas. Juku käitus halvasti ja ohtlikult, nii et tema läks Karuga koju. Mina ja Miku jäime järve äärde sulistama. Hiljem ootas meid umbes 5km jalutuskäik koju :)  

Nägime lehmi.
Kõigepealt sai Miku faunat uudistada....

... ja siis ka floorat
Kas keegi teab, mis taim see on?
Ikka veel on jube pikk tee veel minna :D
Palun värskendage minu teadmisi teraviljadest - mis vili see on?
 
Ja lõpetuseks tahan öelda, et jõudsime koju küll. Tee peal arutasime eelmisel õhtul näitud "Alice Imedemaal"  üle ja üldse filmide ja tegime mõned matemaatika harjutused ka :) Vaatasime ringi ja nautisime jalutamist. Okei, mõned korrad Miku küll küsis, et kas kutsume juba Karu järgi, ja mul oli plätadega veits ebamugav ka, aga 5km jalutada on ikkagi suht nohu. Kahe lapsega vist oleks raskem olnud, Juku ei taha väga paigal püsida. Aga meil Mikuga oli küll päris mõnus ema-poja aeg :) Ma teeks teinekordi, aga Miku vist enam väga ei taha :D


See on Anne kanali ääres. See suht ainukene koht, kuhu ma nüüd julgen üksi koos lastega minna - neile turvaline ala on ära piiratud, uppumisvõimalus suht nullilähedane. Ja mänguväljak ka kohe olemas. Aga ilusad ilmad saavad vist otsa :(

Kommentaarid

Helen Lensment ütles …
Lill on vist harilik ussikeel, aga teraviladest ei tea suht midagi.

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?