Taas lchf!

Tegin täna kana-kookosesuppi. Ilgelt nämm on, tahaks seda liitrite viisi sisse kühveldada endale. Õnneks lchf toitumine seda ei lase, mingi piir tuleb ikka ette :) Aga suppi tegin lastele ka, neile panin veel riisinuudleid sisse, no et natuke nagu makaronid ja äkki söövad paremini. Essugi. Minu imemaitsev supp tunnistati "imelikuks" ja tehti ise endale hoopis kaerahelbed-jogurt-mustikad segu ja õuna magustoiduks peale. Nojah siis. Aga mida mina nüüd supiga teen? Viin kohalikele asotsiaalidele? Ei tea, kas nemad hindaks asja vääriliselt, või oleks ka "imelik"? :D

Jah, taasalustangi blogi sellise toidupostitusega. Jätkuvalt on teemaks minu elu ja poisid ja lchf. Tükk-tükk aega ei olnud lchf, proovisin niisama normaalne olla ja end kontrollida. Isegi fitlapi proovisin. Aga no ei saa. Mu keha on ikka täitsa loll ega saa kunagi kõhtu täis. Nii et nüüd mingi kaks nädalat vist suht liberaalsel low carb toitumisel. Tunne on juba hea. Ja jah, ma tean küll, et mingi aeg raudselt söön jälle jäätist ja kommi ja pole enam nii hea, aga küllap siis jälle alustan uuesti. Ehk leian oma järjekindluse kunagi isegi üles.

Võiks ju.

Aga süüa mulle ikka teha ei meeldi. See supp on imelihtne ja maitsev. Lapsed nõudsid homseks kartuliputru. No ei viitsi teha, ei viitsi. Aga vast ikka kartulid koju vean ja kui nad ise koorivad, äkki siis sellise sõbraliku koostöö raames õnnestub :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?