Kuidas minust liputaja sai

Mulle meeldib aeg - ajalt saata pilte Karule. No sellises stiilis, et "laps magab kaisus" ja "messengeris on uus filter". Täna saatsin talle pildi, kus olime lapsega kahekesi diivanil, üks meist magas, tiss suus. No nagu beebidele meeldib. Hoidis kinni minust, lahti ei lasknud. Tükk aega olin seal külili, tite külge aheldatud. Kurtsin seda Karule, saatsin pilte, ja elu oli ilus. Ja kui lõpuks mitme tunni pärast laps üles ärkas vabatahtlikult ja minust lahti lasi, saatsin rõõmustava pildi Karule ka. Ats oli rõõmus, mina olin rõõmus, tiss ei olnud enam lapse suus, vaid vedeles niisama minu küljes. Ainuke probleem - pilt ei läinud Karule, vaid messengeri "my day" funktsiooni!

Ega ma ise sellest aru ei saanud ka. Alles siis, kui üks sõbranna kirjutas, et ma olen julge, ja teine kommenteeris, et mul on suured tissid, hakkasin aru saama, et miskit on valesti.

Päris korralik paanika tekkis :D

Püüdsin pilti kustutada, aga nägin, kuidas erinevad inimesed muudkui nägid minu piimakraani. Ma ei teagi, kas õnnestus kustutada või mitte.

Nojah siis. Karu naeris tükk aega minu eksituse peale. Eks ma siis liputan järgmised 24h.

Kõige hullem pilt ei olnud ka õnneks. Pekki ei lehvinud üldse!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?