EBA2018 ja minu kaal

Ma lugesin igasugu kokkuvõtteid ja arvamusi selle EBA kohta ja mulle meeldis Marimelli oma :D Läks minu huumorisoonega kokku, kuigi tavaliselt ma nende blogi üldse ei loe. Mõned kohal olnud jagasid ka minuga otse oma mõtteid ja klatši ja ma täiega otsustasin, et järgmine aasta lähen ise ka. No või järgmisele, ükskõik, mis aastal see siis peaks ka toimuma.

Ja siis täna lugesin Merje postitust tema taguotsast :/ Väike hirm tuli peale. Või noh, päris suur. Vähemalt sama suur, kui minu taguots. Ma olen küll siin mõned kilod kaotanud aga mingi 30+ kilo on ülekaalu ikkagi. Ma ei taha kohe üldse mitte, et kõik hakkaks seda kommenteerima. Päris jube, ei julgegi toast välja minna.

Mis siis ikka. Vaja 50 kilo kaotada ja ehk olen piisavalt kena avalikkuse ette ilmuma. Järgmiseks EBAks siis plaan olemas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?