Ma ei koli enam mitte kunagi!

Nagu lihtsalt, kuidas see võimalik on? Ma ei oska pakkida ega valmistuda isegi selleks. Olen oma elus mõned korrad isegi kolinud, viimati alles sügisel, ja ikka tuleb üllatusena, et see on keeruline!

Ma lihtsalt ei oska hakata pakkima mitu nädalat enne - asju on vaja ju! Raudselt läheb just seda jullandust vaja, mida pole kaks aastat kasutanud, aga kui kasti ära panen, raudselt on vaja. Või ok, jullandused jullandusteks, aga nt nõusid ei saa ju ära pakkida. Riideid ei saa ära pakkida. Voodipesu ei saa ära pakkida.

Ma enda arust olin niigi tubli, sest vähemalt pesu oli kõik pestud ja suurem praht välja viidud ja mitu kastitäit asju tegelikult ka juba ära viidud. Ja ikkagi! Ikkagi tassisime asju autosse terve päev. Hommikul mingi 10 ajal saime auto kätte, ja 22 ajal otsustasime, et enam sõita ei jaksa, magame ikka veel vanas kohas.

Või noh. Mina tahtsin hotelli minna, Karu otsustas, et hoiame raha kokku ja otsis autost välja padjad ja linad :D

Praegu mõeldes, mida oleks saanud paremini teha - abilisi otsida. Asjade vedamine võtab lihtsalt nii kaua aega. Ma loodan, et teises Eesti otsas Karu kutsub oma sõbrad siis appi lahti pakkima :D Parem oleks!

Ja rohkem ma kolida tõesti ei taha. Kui, siis ainult Oma Koju.

Kommentaarid

Juat ütles …
Sõbrad ootavad teadet, millal saabute.

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?