SÕDA!

Laupäeval oli meil sõda!

Ma isegi ei olnud väga huvitatud, tahtsin rahulikult kodus olla, aga kogemata võitsin tasuta pääsme sinna (lõpuks FB jagamismängudest kasu ka!) ja siis lihtsalt pidime minema. Tammepesa mängumaal oli Nerfi lahing. Keegi vist pani üritusele "going" ja seepärast viskas mulle ka FB seinale ürituse info ja ma pole kindel, kellele ma aitäh peaks ütlema, aga no hullu hästi läks.

Poistele nii meeldis! Mõlemad olid õhtu lõpuks läbimärjad ja rõõmsad. Mulle meeldis eriti mängumaa isiklik lähenemine - kõik lapsed said diplomi ja kommi lahkudes. Ootamatu ja armas :) Poistele meeldis nii väga, et nuiasid minult välja lubaduse järgmisele Nerfi üritusele ka tulla. Me oleme küll selleks ajaks teise Eesti otsa kolinud, aga noh, küllap tuleme siis tagasi :D

Üritasin paar pilti ka teha, aga noh, telefoni kvaliteet on nagu on, ja ma polnud ka tervet aega seal, lastele järgi minnes tegin paar klõpsu kiirelt. Ajasin oma poisse taga, et "poseerige", aga nad jooksid minema :D Muidugi, mis siin ikka poseerida, kui saab mingi kahuriga kuule üle saali tulistada :D

Ma juba ütlesin, et lapsed olid rahul? No igatahes olid :D Toredad mängud ka, võistlused ja muud, polnud üldse niisama kolm tundi sahmimist, täitsa juhendatud tegevus, punktide ja auhindadega. Võimas.

Mul oli nii hea meel näha lapsi nii elevil ja rahul. Kodus söödi kõht täis ja vajuti magama. Korda läinud õhtu. Rõõmus sõda :)








Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?