2 nädalat uues kohas

Hakkame harjuma.

Juku leidis sõbrad. Ja nad olid täna päev otsa väljas! Reaalselt, terve päev. Ma käisin vahepeal lastega rääkimas ja neil oli kõik täitsa ok. Hommikul Juku ärkas vist mingi 9 ajal, jõudis kõva 15 minutit üleval olla, kui sõber tuli ukse taha ja Juku lendas. Söömata ja joomata, õnneks püksid ikka tõmbas jalga :D Aga päeva jooksul tuppa ta sööma igatahes ei tulnud. Ju oli nii tore siis.

Ma praegu ei keela ega käse ka teda. Las olla hommikust õhtuni, kui see talle rõõmu teeb ja kõik ok on. Minu jaoks on küll kummaline, et lapsed kell 22 veel väljas on, aga noh, eks loksub siin ise paika asi. Ja oma lapsega tüli kiskumise asemel on mu jaoks olulisem, et ta saaks teiste lastega mängida ja olla. Ja mul on siiras rõõm näha, kui kenasti nad on praegu mänginud. Aknast näen neid :) Ja kui tõesti mänguhoog nii suur on, et tühi kõht tuppa ei aja, ma ei hakka sundima ka :D

Juku käis sõbra perega koos ujumas. Mulle väga meeldib, et ta on käinud kogu aeg küsimas igasugu asjade kohta ja annab teada, kui kuhugi ja kellega liigub. Täna ma läksin kaasa jõe äärde ja seal siis tutvusin veidi sõbra isaga. Rääkisime lastest ja elust maal. Kuni jõudis mehe vihane naine ja oma pere koju kamandas. Ja siis tuli mul meelde see teema, et millegi pärast on sageli arvatud, et ma flirdin kõigiga. Ja ma kohe kujutasin ette, kuidas nüüd tekib suur üle küla draama, et tuleb minusugune linnavurle ja hakkab kohe aga kõigile meestele silma tegema :D

Ausalt ei tee! Ma pole kunagi aru saanud, miks keegi peaks minu kohta üldse midagi niiviisi mõtlema. Ja ma loodan, et ei teki ikkagi mingit sellist teemat. Tahan elada rahulikku maa elu, kus päike on soe ja muru on roheline :D Lapsed saavad õues joosta ja uksi ei pea lukustama. Rahulikult. Mõnusalt.

Võiks ju?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?