Mis värk nende laadijatega on?

Kogu aeg on kõigil kadunud või katki või krt teab mis. Meil ka :D

Hetkel on kodus kolm laadijat, millest töötavad täpselt ... mitte ükski. Nüüd on mul telefon 30% aku peal, millest 4g netti sees hoides piisab umbes täpselt selle postituse kirjutamiseks, aga laadida ei saa. Sõida või linna laadijat ostma, aga kuna seinakellal said patareid tühjaks, pole mul õiget aega ka :D

Seoses kellaga - üks õhtu siin asjatasime ringi ja läks kolm tundi aega, enne kui aru saime, et kell seisab. Jep, nii pikaldased olemegi :D Müristasin tolmuimejaga ringi ja mängisime ja püüdsime aega venitada laste uneajani, aru saamata, et ammu uneaeg käes. Kuni lõpuks Karu mõistis, et väljas läheb juba pimedaks ja ilge väss on kallal ja otsustas telefoni vaadata. Ja nüüd oleme mitu päeva uusi patareisid koju toonud, poes unustame osta, maal pidavat ka neid olema, aga lihtsalt unustame. Kuniks jõuame koju ja näeme seisvat kella jällegi.

Aga laadijat ikka pole. Ja kui aku tühjaks saab, ei tea ma kellaaega ka. Muidu isegi võiks ju linna sõita, aga bussile raske minna, kui kella ei tea :D Ja tegelt ei viitsi ka. Õues nii räme leitsak, et ma ei julge bussi üldse minna. Vabalt võin ju telefonita olla! Maal on korralik laadija, aga selle päikese all ma sinna ei jaluta ka, sureksin tee peal kuumarabandusse, päriselt.

Korteris pidavat olema üks laadija veel, mis eelmisest elanikust siia jäänud. Otsisin, ei leidnud. Juku tegi esimese sahtli lahti ja leidis :D Ma lihtsalt ei märganud. Aga see ka ei tööta :D

Ja nii siis ongi. Neli laadijat isegi, aga laadida ikka ei saa :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?