Toitumisest ka vahelduseks

Olen jätkuvalt ikka lchf usku, eksole. Aga. Ma olen ka uskumatult nõrk ja ikka on vahepeal nii, et suhkrusõltuvus saab minu üle kontrolli. Viimane nädal aega olen söönud suht kõike ja valimatult, sest .... jah, miks? Sest olen nõrk, muud polegi.

Tahaks lükata vastutuse kuhugi määramatu sõltuvuse kaela, aga tegelikult peaks ikka ise vastutama oma elu eest ju. Ma olen ikkagi tervik oma vigade ja kõigega. Võiks õppida aga neid vigu ka enda kasuks tööle panema. Hästi ei oska :/

Nädal aega tagasi oli mu kaal jälle tüki aja madalaim ja enesetunne hea, käisime uhkel peol ja puha. Ma peole läksin juba selle mõttega, et seal lchf niikuinii süüa pole ja las siis olla, parem naudin pidu ja söön suvaliselt, aga ei hakka olemist kuidagi piirama toitumise ümber. Positiivsed emotsioonid päevast olid olulisemad. Minu üllatuseks oli toitu täiesti minu-sobilikult ja sain täiesti süsivesikuvabalt õgida :D Kuniks jäätisemasin välja toodi ja ma ei suutnud vastu panna :( Pehme maitsev jäätis ... mmmmm.....

Igatahes peale seda ongi toitumine olnud üsna mitte lchf. Või noh, suuremas osas püüan, aga siis ikka tuleb mingi õgimise hoog peale ja nihverdan kõik sisse. Jube.

Eile oli laat ja ostsin sealt kooki. Need olid niiiiii ilusad ja maitsvad! Proovisin kõigepealt šokolaadi torti, tumedast šokolaadist ja vähese suhkruga ja mõtlesin, et see on parim variant halbadest. Aga see maitses nii hästi, et ma pidin ostma teise maitsega tordijuppe ka, tõin koju Karule, aga lõpuks sõin ikkagi ise ära :( Ja käisin veel mööda laata ringi ja muudkui sõin :/ Häbi. Lihtsalt häbi.

Aga noh. Eks ma proovin jälle. Võib olla on see väga vale suhtumine, aga ma arvan, et parem on proovida ja läbi kukkuda ja uuesti proovida, kui kohe alustuseks alla anda. Ükskord peab ju õnnestuma ka. Mis siis, et vahepeal nädalaga viis kilo juurde süüa ja peavalud ja kõhuvalud ja muud hädad tagasi tulevad. Eks ma siis söön võid ja paratsetamooli ja alustan uuesti.

Ainult et täna on siin kodukohvikud avatud ja tahaks neid külastada. Äkki suudan koogist kõrvale vaadata ja süüa hoopis koduseid päris sööke? Äkki täna olen mina oma isudest tugevam?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?