"Ma kardan, et sa kujutad seda ette."

Käisin kulmudes. Jälle. Eelmine kord oli kuidagi asjade kokkulangevus, et minna sain, seekord taas täitsa ootamatult juhtus. Eelmine kord oli tulemus kena isegi, kuigi värv püsis tervelt kaks päeva :D Lubati kuni kaks nädalat, ja no ega sisuliselt ei valetatudki ju :D Eks ma siis vahepeal lihtsalt vältisin peeglit ja kui sinna ette läksin, ainult koos kulmupliiatsiga. Joonistatud kulmud on ikka kuidagi imelikud vaadata, kuigi Karu kinnitas, et olen täitsa kena.


Kulmupliiatsi ostmine oli ka paras komöödia. Mulle lubati, et Tradehouse müüjad oskavad mind aidata, sest ma ise ei tea ju mitte midagi kosmeetika kohta. Marssisin poodi enesekindlalt sisse ja tahtsin kohe tagurpidi välja joosta. Päriselt! Kuidas ma peaksin suutma midagi valida ja osta poest, mis on suurem kui minu korter? Asju nii palju miljoni erineva omaduse ja kasutusalaga. Lihtsalt hirmus. Ja väga vales kohas tundsin end olevat. Umbes sama tunne, nagu mul kirikus :D Aga korrutasin endale mantrat, et müüjad teavad, marssisin leti juurde ja ütlesin ka neile, et mulle nii lubati, müüjad paistsid küll väga ehmunud seepeale, aga infot sain ja teadliku otsuse vist ka. Maksin oma miljon raha ja see kulmupliiats on mu kõige kallim meigi ese.


Aga noh. Igatahes käisin uuesti kulmutehniku juures. Ja seekord ma vist ei ole rahul. Minu hinnangul on kulmud erineval kõrgusel ja erineva kujuga. Püüdsin ise veega veidi ühtlaseks asja nühkida, kui pliiatsiga ka veel joonistada, ehk kõlbab isegi välja minna. Aga tehniku enda vastus minu kurtmise peale on selle postituse pealkirjaks. Samas eks tema nägigi kulme vale nurga alt minu arust, sest oma tööd tegi külje pealt. Õigem oleks ju otse ees või pikali olles nagu üle pea? No et kulmud oleks sama kaugel ja sama nurga all, muidu tekibki see efekt, et tema poolt vaates on ok, aga otse viltu.
Ta võttis minu käest veel rohkem raha ka, sest rasked kulmud ja kulus rohkem materjali :D Aga vot seepärast ma ei julgegi minna sinna püsimeiki või asja. Värv kulub maha ja elan edasi, püsimeigi viga on pikemalt. Ja kuigi mulle väga meeldib kodus olla, siis vahepeal ikkagi tahaks välja minna. Ahjaa, talv tulekul - kui midagi valesti läheb, tõmban mütsi silmini ja ongi ok. Kuniks peab siseruumidesse minema :D
Vahetult peale tehnikut
Kaks päeva ja veega nühkimist hiljem. Praegune seega.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Ei, Sa ei kujuta ette.
Anonüümne ütles …
Kas natuke liiga tume värv pole? Nahk ju nii hele. Vb tumepruun jääks loomulikum ja ei häiriks see nö erikuju nende puhul.
Tegelikult pole ükski kulm kunagi sarnane :)
Anonüümne ütles …
Ma pole kunagi kulmutegemisel käinud, aga olen m õ e l n u d ,et huvitav,kas nad aktsepteerivad seda, kui mul on endal kulmud õrnalt ette joonistatud---mida mööda kulmuvärvija siis käia võiks?
Aga imelikud pildid, ülemine tõesti mõtlemapanev, aga hilisem kuidagi õigetes proportsioonides, siiski...(?)
Marca ütles …
Ma ütleks ka, et viltu jah. Aga püsimeigi osas, vähemalt kulmudega tehti mul kõigepealt tavapliiatsiga ette ja siis sain otsustada, kas sobib ning alles siis hakati tätoveerima.
Anonüümne ütles …
Mina soovitan microbladingut. Tulemus loomulik ja pikaajaline. Vali väga hoolega tehnikut!!!
Unknown ütles …
Appi! Kui tohib küsida, siis MILLINE TEHNIK Sulle sellised kulmud tegi? Ma väga vabandan, kui vaid minu pilk seda näeb, aga ükski professionaalne tehnik ei tohiks lasta oma kliendil taoliste kulmude salongist minema jalutada .. Minu arvates on SELGELT näha, et üks kulm on kõrgemal kui teine ning minule tundub, et ka värvitud on lohakalt ja üleüldine tulemus on allapoole igasugust arvestust .. nii kahju, et sellise töö eest raha võetakse :/ PS! Ma ei soovi mitte kedagi solvata, aga selline kulmutehniku töö lihtsalt ehmatab tõepoolest!
Riin Drongo ütles …
Ma ei mäleta enam, kes tegi. Teised paistavad tema töödega rahul olevat :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?