Natukene parem uni - siiditooted

Keset suve ostsin koju siidisisuga tekid ja padjad. Tekke ei kasutanud, sest väljas oli 30+ kraadi :D Aga padja võtsin kasutusele. Väga mõnus. Keegi vahepeal küll rääkis, et siid peaks olema lausa jahutava toimega, aga ma päris seda ei tundnud. Kuigi jah, mingi näo-higi sees ma ka ei maganud.

Ja nüüd oleme mõnda aega kõik olnud siidi teki all ka. Ja see on nii mõnus! Tavalise teki alla enam ei taha :D Ei ole palav, ei ole külm, ja praegusel ajal teki alt väljas on mul kogu aeg külm. Isegi lapsed on rahul.

Neid alguses ehmatas ära siidi hais, aga see kadus ühe päevaga ja poisid vabatahtlikult võtsid uued tekid endale peale. Ja need on lapsed, kes muidu proovisid enam vähem kõik meie majas olevad linad ja tekid ja pleedid ja asjad järgi, sest üks päev meeldis üks ja teine päev teine. Nüüd on siiditeki all maganud väga rahulikult ja rõõmsalt.

Elamise temperatuur on ka selline nagu on. Aga vähemalt öö pärast ei pea muretsema - voodis on soe!

Teie saate ka osta sellised tekid-padjad, kui soovi on. FBs Siiditooted. Ei, ma ei ole tasu saanud kirjutamise eest, täitsa ise ostsin ja maksin :) Aga lihtsalt mõtlesin rääkida, sest ma tean, kui jube on käia välja mingit meeletut summat, kui ei tea, kas asi toimib. Nii et kartjatele julgustuseks - siiditooted ON mõnusad.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?