Võitsin midagi! Nete.kit

Mingi aeg tagasi osalesin Lilli blogi ja Nete.Kit FB loosimises. Enda üllatuseks võitsin :D Kui päris aus olla, siis pigem kommenteerisin ja jagasin loosipostitust hoopis selleks, et tuttavad rasedad näeksid, et selline toode olemas on. Lilli kunagi kirjutas ka ja mulle tundub väga asjalik asi.
Jah, on küll neid inimesi ka, kes küüniliselt nohisevad, et milleks. Aga vat selleks, et elu on mugavam!
Paki järel oli nii tore käia ja nii ilus oli, õnnesoovid kaasa pandud ja puha. Täitsa nagu inimene oleks südamest saatnud, mitte mingi suvaline suurfirma :D Ja paki seest tuli välja nii nii ilus valge kott, siniste äärtega ja linnukesega ja ma kallistasin seda tükk aega. Suuremad poisid ütlesid mulle isegi, et see on nii ilus kott, et ma võiksingi seda kanda kogu aeg.
Aga ma olen ikka rohkem seljakoti inimene. Ja see konkreetne mähkmekott meil kasutust ei leia. Miks? Sest ma käin väljas reeglina laps kandekotis, seljakott seljas, paar mähet kaasas, ja veel üks eraldi kott oleks liig.
Muidugi ma võiks kasutada Nete.Kit kotti näiteks autosõitudel. Täiega kujutan ette, kuidas oleks ilgelt mugav - laps tooli ja kogu talle vajalik kraam ühes kotis. Autosse saan visata erinevaid kotte kah, ei pea kõike käe otsas tassima. Või kui vankriga pikemalt jalutamas käia! Osadel vankritel on omad mähkmekotid kaasas, aga Nete.Kit on palju ilusam :D Ja selle saab lahti teha ja mähkimisalusena kasutada.
Minu silmis täiega asjalik asi. Ja ma loodan, et Nete.Kit looja ei solvu, et ma ise ei kasuta, vaid kingin edasi rasedale sõbrannale. Tema juba vaikselt nillis, nägi, kui paki sain, kingin võidu rõõmu edasi :) Ja kotti hakatakse asja eest kasutama :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?