Jaanuar 2019

Tahaks kirjutada depressioonist ja muudest mõtetest, aga ei ole suutnud neid mõtteid veel enda jaoks kokku võtta ja selgeks saada. Nii et ei jaga. Veel. Hiljem ehk.

Küll aga nii enesearengu mõttes soovin võtta jaanuari kokku ja veebruariks uued eesmärgid seada.

Mis siis toimus? Jaanuar oli kaardistamise kuu. Monefy abiga nägin selgelt, et kulutan liiga palju maiustuste peale. Teine kuluartikkel oli väljas söömine. Ja siis mingid sellised asjad, mis "teenuste" alla olen endale pannud - sellised ühekordsed kulutused, mis olid vajalikud. No näiteks Eddie pilet :D Monefy täitmine vajus eelmine nädal ära, aga see 20+ päeva on ka hea tulemus, ma arvan.

Veebruaris:
* Jätkan Monefy täitmist.

* Vähem raha maiustustele! Tõsiselt! 30 eur max!

* Rohkem vett juua. Iga päev min 2 pudelit.

* Väljas käia. Mitte nagu klubis pidutsemas, vaid lihtsalt õues. Üksi või lastega polegi selle koha peal oluline, vaid lihtsalt õhu kätte saada.

* Üksi välja saada. Korra nädalas ikka võiks ju? Selleks peaks küll Karuga arutama, et mida ja kuidas, aga eks võtab selle vestluse siis ette. Mul on vaja minu aega.

* "Ma ei tea" asemel "ma proovin". Seotud eelmise punktiga. Ma ei tea, mida mulle teha meeldib ja mis mulle energiat annaks, seega vajan enda aega ja katsetamist. Soovitusi, mida ma proovida võiks?

* Kaks raamatut lugeda. Aastaks 2019 olen võtnud mõtteks läbi lugeda kõik kodus olemas olevad lugemata teosed. Peaks nagu alustama. Peaks üldse üle vaatama, mida ja kui suur töö ees ootab, aga see tundub juba liiga suur ette võtmine. Ometigi võin ju lugemist alustada ja eks paistab, kuidas läheb. Raudselt jääb detsembrisse igasse päeva üks raamat :D

* Vähem depressiivsust oleks ka tore. "Ei jaksa" asemel "ma proovin".

Õnneks on lühike kuu :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?