Jaanuari eesmärkide update

Vaatasin just, mida nädalavahetusel käesolevaks plaaninud olen ja nii mõnegi asja juba unustasin. Peaks kokku võtma kuidagi?

1. Teen pangakonto asjad korda.
2. Täidan Monefy äppi.
3. Teen köögikapid korda. Ei, misasja, see liiga suur amps, mõtlesin seda ju hoopis, et vaatan üle, mis mul seal olemas on.
4. Piiran netiaega.
5. Piiran maiustuste söömist.

Et kuidas siis läheb? Nagu ütlesin, olin mõned asjad juba unustanud. Näiteks pangakonto asja, aga eks teen siis homme selle korda. Ja köögikapid. Ses suhtes, et kui need üle vaadatud ja siis pangakonto värgi netis ajan, siis saab kohe mugavalt vajalikud lchf kraami ära tellida :)

Netiaega olen niiviisi patuga pooleks piiranud. Olen telefoni küll ära pannud, aga kuna pole sellist energiat lastega tegeleda, siis olen nende eest magamistuppa peitu pugenud ja oma emotsioone ekraani sisse summutanud. Mõistate, mida mõtlen? No et selle asemel, et iseendale ja maailmale otsa vaadata, vaatan hoopis ekraani. Ega ma miskit netis ei tee, aga siis vähemalt ei pea tegema miskit muud kuskil (mida tegelikult peaks). Ja voodisse olen ka telefoni kaasa võtnud, sest kuidagi nii tuim tundub lage vahtida sellel ajal, kui Atsi magama panen. Nii et seda piiramist peab korra veel läbi mõtlema, et mida ja kuidas. Ideid?

Monefy asjaga on korras. Mingid ostud vist on küll sisse kandmata ja midagi panin vist kaks korda, aga kuna ma päris kindel pole ja üldiselt on ok, siis olen ikkagi rahul. Muidugi, ega ma palju poes käinud pole ka :D

Ja magusa piiramisega on kirjade järgi nagu lubatu piires, aga ma ise tunnen küll, et metsas. Ma pole ülemäära palju toast välja saanud, aga nii kui saan, siis kohe magusaletti ja ajan jäätist ja šokolaadi näost sisse. Äkki peaks rahul olema, et suutsin mingi päev vähemalt 4 euro peal pidurit tõmmata? Piinlik hakkas seda Monefy'le tunnistada :D Nipi kulutuste kokkuhoidmiseks leidsin ka - tuleb külla minna, seal äkki pakutakse midagi head :D (Vabandan sõbranna ees, kelle kringli ära sõin.)

Miks ma siia julgen tunnistada, et olen mingi räme loom? Sest ma usun, et läheb paremaks. Mul on tõesti praegu väga-väga halb periood, piitsutan end siit- ja sealtpoolt, teen täiega liiga iseendale, aga see pole selline asjalik piitsutamine. Tulemusi ei ole, lihtsalt olen vastik enda vastu. Ja nii ei saa edasi. Seega püüangi abi küsida kohtades, kus abi vajan (ja üldse mõistan, mida vajan), ning püüan segaseid mõtteid selgeks mõelda. Vältida ja ennast haletseda väga enam ei jaksa. Nii et jätan siia märgi, et on väga-väga halb aeg, olen mingi rõve mõttetu loom enda meelest, aga läheb paremaks. Onju.

Ma tegelt ei ole nii suur luuser, kui endale tundun. Saan hakkama küll.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?