Lubadused 2019 vol 1

Jaanuar juba poole peal ja mina alles mõtlen, et peaks lubadused endale selgeks mõtlema. Jah, on küll ideed, sellised laialivalguvad ootused iseendale, aga nende ootuste täitmiseks on vaja plaani. Eesmärk peab olema mõõdetav, ei saa niisama umbes rapsida. Aga ma ei julge neid mõtteid selgeks mõelda, sest see tähendaks, et ma pean hakkama tegutsema ka.

Aga tegelt ka pean.

Millest alustada?

Praegusel hetkel oleks tore, kui lihtsalt kuskilt peale üldse hakata. Ja ma olen ka - märgin oma kulutusi üles Monefy abil. Ma tõsiselt kahtlen, et jaksan seda teha püsivalt ja korralikult, aga püüan ikka. Isegi kui jaanuaris märgin näiteks kahe nädala ostud, siis veebruaris pingutan ja märgin kahe nädala ja ühe päeva. Väike areng on ka areng :D

Lisaks pean tegema endale teise pangakonto. Üks arvete maksmiseks ja kogumiseks (see vist oleks hea LHV, sest nemad ei võta teenustasu?) ja Swedbank ISIC kaart jääks n-ö elamiseks ja kui sealt raha otsas, siis ei lähe teise arve kallale. On ju hea plaan? Uuel nädalal teen selle ära. Või proovis netis? Saab vist? Annan hiljem teada.

Ja kõige suurem mure on mul ikkagi toitumisega. Seostub säästmisega ka, sest näiteks praeguseks olen kulutanud juba ligi 20 eurot ainult enda maiustuste peale. 20 eurot! Suhkru eest! Mida mul üldse vaja pole ja mis mu tervise peesse keerab! 2 eurot päevas. 60 eurot kuus. 700+ eurot aastas. Päriselt tahan seda teha? Ajuvaba. Lihtsalt ajuvaba.

Ja ma ikkagi ei julge veel astuda seda sammu, et tagasi lchf peale minna. See suhkur hoiab mind kinni ja istub kukil ja kuidagi... Ma ei teagi. Nii absurdne olukord tundub kõrvalt vaadata, aga ise muuta ka ei suuda. Ehk oleks alustuseks juba see hea, kui jaanuari eesmärk on rohkem mitte maiustusi osta? Oeh, see ei ole reaalne. Piirata? Üks eur päevas? See oleks ülejäänud kuu peale veel max 20 euri. Ma proovin seda.

Aa, uueks nädalaks eesmärk köögikapid üle vaadata. Vaja kindlaks teha, mis asjad veel kõlbavad, mis mitte, mida juurde vaja. Säästmise mõttes ei ole mõistlik osta a la kolmandat pakki fiberhuski, kui see mul juhuslikult olemas on :D Aga korraliku lchf varustuse tahan enne alustamist endale soetada. Reel püsida on lihtsam, kui kõik vajalik on käeulatuses ning mittevajalik kuskil kaugel-kaugel.

Ja neti aega tuleb ka piirata! Alustuseks reaalselt tuleb telefon ära panna, kui lapsed koolist jõuavad. Tahtsin öelda ka, et kaks tundi enne magama minemist, aga see jälle pole reaalne, kui ma päev otsa niigi pole skrollinud kuskil :D Seega uuel nädalal - lastega olles olen nendega ja voodisse minnes ei võta telefoni kaasa.

Alustuseks kõlbab vast küll. Ei?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?