Mida sina telefonis teed?

Mina ei tee mitte essugi. Niisama näpin, eksole, et mitte reaalsusega tegeleda. Viimasel ajal olen mänginud sellist mängu nagu Choices: Stories you play. Päris tore asjakene, hunnik erinevaid "raamatuid", mida läbi mängida. Minu proovitud on täitsa põnevad, nagu raamatut loeks või miskit, aga sisuliselt siiski klõpsib niisama. Minu arust need valikud eriti midagi ei muuda :D Aga tore ikka. Miinuseks on mängu aeglus - ühe võtmega saab avada ühe peatüki ja uue võtme saab iga kolme tunni tagant. Lisaks kõik põnevamad valikud on teemantitega ostetavad, aga neid teenid vaid kaks tükki peatüki lõpus. Samas igas peatükis on umbes kaks valikut, mis kumbki maksab 20 teemanti ringis. Nii et jõle, jõle kähku tekib soov võtmeid ja asju ostma hakata, ning see pole enam odav lõbu :D Pean ennast jõuga tagasi hoidma, aga sellega saan hakkama.

Vähemalt üks mu tuttav on sama rääkinud. Tema mängis ka ning desinstallis mängu kohe, kui avastas, et tahtis teemante ostma hakata. Õige kah, tegelikult ikka päris hea hunnik aega kulub sinna. Aga ilus on! Ja vähenalt need "raamatud", mida mina nüüd mänginud olen, on ka põnevad. Nii et ühelt poolt soovitan aga teisest küljest soovitan hoopis eemale hoida :D

Ja siis üks teine tuttav imestas, et mis mõttes mängime. Tema pole enda sõnul kunagi telefonis ühegi mängu mänginud. Aga mida siis veel teha on? Instagram ja FB mingi hetk ikka ammendavad. Mäng tekitab vähenalt tunde, et oled midagi saavutanud :D

Aga teie? Mängite? Mida?

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Pole kunagi mänginud. Mees ka pole. Ja kui FB ja insta tüütavad, panen kõrvale ning tegelen päriseluga ja imestan, kui palju ma jõuan ja kui hea tunne see on. :D
Riin Drongo ütles …
Onju :D Kui telefon ära panna, saab elada :D

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?