Sõbrapäeva üllatused!

Mõned päevad tagasi sain kala. Värsket, äsjapüütud ahvenat. Ma pole elu sees miskit sellist käes hoidnud :D Poisid üritasid neid ellu äratada isegi, panid kraanist vett kaussi ja kujutasid ette, et nüüd need mitu tundi vee seest väljas olnud ahvenad ärkavad ellu. Siputasid ju teised hoolega! Miku hakkas vist üldse taimtoiduliseks...

Ja mina olin täiega hädas. Nagu väike laps küsisin iga liigutuse kohta sõbranna käest - kuidas puhastada? Kas soola panen ka? Potti? Ahju? Pannile? Aga mis soomustega saab? Luud? Sõbranna kannatlikult vastas ja nii oligi esimene üllatus - täitsa maitsvad kalad tulid. Soola, sidrunit ja võid, fooliumisse rulli ja 20 minutit ahjus. Natukene on luine, aga mulle õnneks meeldib nokkida. Teistele ei meeldi, nii et mina saan kõik kalad ise ära süüa :D

Teine üllatus - ma olin väsinud. Ja mitte nagu depressiooni-väsimus, vaid täiesti tavaline magamatuse väsimus. Pole tükk aega sellist asja tundnud ja see tegi mind rõõmsaks. Istusin põrandal ja irvitasin omaette. Põrandal jah, sest diivanile istudes jäin magama. Pisike Ats turnis mööda mind ja tegi sigadusi, aga mina olin õnnelik. Õnnelik normaalsuse tunde üle.

Ja kolmandaks üllatas mind Karu. Me ei ole mingid erilised tähistajad, üldse midagi ei tähista nagu, aga ta üllatas mind! Ma see aasta ütlesin talle, et ma tõesti ei soovi roose ja kommikarpi, need ei anna mulle mitte midagi, vaid hoopis selline vastik "peab" kohustus käib kaasas. Ma ei taha, et keegi toob mulle midagi, sest peab. Pigem jäta toomata siis. Karu kuulis ja sai aru. Ta üllatas mind kommikarbi, kurgi ja tomatiga :D Värsket salatit värske kala kõrvale :D No ja mina olen igatahes rahul.

Ja lisaks veel miskit väga erilist minu jaoks - teatripiletid. Karu, kes ei taha isegi netipangas käia, valis välja etenduse, valis ja maksis piletite eest, printis need välja (kas teie teate, KUI keeruline meie majas on printer arvuti ja netiga ühendada?) JA lisaks veel leppis kokku ka lapsehoidmise! Minu karune Karu lõpuks organiseeris midagi ning minul pole muud kohustust kui õigel ajal ilus olla :)

Niiviisi võib elada küll.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?