Hing heliseb

Ma ei tea, millist pealkirja postitusele panna. Laulune päev?

Käisin täna laulmas jälle, seekord naiskooriga. Olen kodus harjutanud üksi, ja kuigi esialgu oli hirmutav täiesti võõrasse seltskonda minna, aga ma jäin endaga rahule. Naiskoori laulud meeldivad mulle rohkem kui segakoori omad, kõlavad kuidagi... loomulikumad? Ei tea, igatahes meeldivad. Ja kodus õppimisest oli kasu ka, julgesin laulda ja puha. Ainuke asi, et oleks võinud tantsu ka õppida :D Üks laul on liikumisega ja seda lihtsalt lohisesin teistega kaasa :D Ah, mis seal ikka, paar nädalat veel aega õppida. Saan hakkama küll.

Ja peale seda mitut tundi koorilaulmist sai kodus veel muusikat kuulata. Miku tundis huvi, mis minu lemmiklaulud on, nii et ma siin mitu tundi mängisin DJ-d ja surfasin juutuubis. Väga mõnus oli. Kuniks sain aru, et olen kohutavalt vana :D Minu lemmikmuusika on tehtud ikka jube ammu. Mõned asjad Mikule meeldisid ka, aga üldiselt üritas ta ikka mind suunata Panic at disco kuulama :D Mina aga panin näiteks Led Zeppelini ja Goldfrappi ja Estonian Voices :D

Koduse süntesaatoriga on poisid klimberdanud hoolega, Juku laulab minuga naiskoori asju kaasa isegi, nii et ma vaikselt siin hellitan lootust nad muusikakooli panna. Või kuhugi laulma või miskit. Ma ei ole nende klimberdamisse sekkunud praegu rohkemat, kui volüümi tavaliselt vaiksemaks palunud panna, põnev on jälgida, mida ja kuidas nad ise avastavad ja teevad.

Ja nii ongi meil kodus natukene rõõmu muusikast ja laulmisest :)

Mõnus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?