Me sureme! Kõik!

Te ikka teate, et maailm on perses omadega? (Rohkem ei ropenda. Võib olla.)

Aga jah. Kehvasti on need asjad meil. Ma linke ei pane, sest ei viitsi otsida, aga tuginen oma sõnades ja arvamustes nende inimeste sõnadele, kes asjast rohkem teavad. Ja teada on, et meil on umbes 12 aastat aega, et midagi peale hakata kliimasoojenemisega. 12 aastat! Kaks-fking-teist aastat!!

See on ümber nurga kohe! Juku lõpetab keskkooli, Miku äkki ülikooli ja Ats alles täitsa laps! Kuidas on võimalik, et nemad ei saagi täiskasvanuks üldse kasvada, sest meie oleme Maa ära rikkunud?

Meil on mõned aastad aega miskit muuta, aga mida me teeme? Kakleme selle üle, kas mustale tuleks ust näidata või mitte....

Oeh.

Ma pean vist miskit üles tunnistama. Mina usun, et Maal on liiga palju inimesi ja mitte midagi ei muutugi paremaks, kui inimesi vähemaks ei jää. Ma ei usu, et Maa suudab ära toita ja katta 7.5 miljardit inimest. Et jah, ma olen väga negatiivselt meelestatud meie väljavaadete osas.

Ma arvan ka, et üks põhjus, miks poliitikas on kõik nii perses, jällegi igal pool, mitte ainult meil, ongi see, et varsti mingi suuremat sorti sõda, mis siis inimkonna arvukust veidi vähendaks.

Ja mingid haigused tulevad tagasi ja uued juurde - see on Maa viis võidelda enda eest. Ja keegi paiskas õhku teooria (mitte siis teadlane, eksole), et praegusel ajal on homoseksuaale palju, sest Maa ei taha, et inimesed paljuneks. Universum/Maa hoolitseb enda eest niiviisi. (Miks aga kaks samast soost inimest ei võiks armastada ja hoolitseda lapse eest, keda erinevast soost kehvad vanemad valmis on paugutanud, sellest ma aru ei saa.)

Aga ma ei tea ka, mida peale hakata. Kõik, mida tunneme, saab veel minu eluajal otsa. Mida ma selle teadmisega peale peaks hakkama?

Kuidas peaks lapsi koolitama? On üldse mõtet käia selles meile tuntud koolis, kaasav haridus ja kõik selline? Õpikud ja vihikud ja kirjatehnika?

Kuidas saaks ette valmistuda selleks, et Maal on varsti puhta vee kriis? Äkki peakski Eesti piirile müüri ehitama? Väga janused sealt üle ei roni.

Võtan enda pere ja kolin metsa ja sealt välja ei tule? Elan nii keskkonnasäästlikku elu, loodusega ühes rütmis?

No ma ei tea.

Lahendused vist pigem on ikka üksikisikust suuremad. Minu metsa kolimine ei muuda midagi. Muutused peavad tulema kõrgemalt ja noh, suht sunniviisiliselt.

Aga milline erakond või valitsus üldse üle terve Maa asja tõsiselt võtab? Majandus vajab edendamist, mis krdi keskkond? Keda ikka huvitab see ainuke Maa, millel elame?

Tegelikult ka võib ikka totaalselt arust ära minna, kui sellele mõelda. Kuidas ma ei läheks? Ma tahaks ikka elada edasi, olgu neid aastaid siis 12 või 20. Viimased kaheksa leekides...

Vihje - ma olen totaalselt freaked out.

Kuidas ma saan edasi elada?????

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?