Troonide mäng s8 ep3

Juttu ainult Troonidest ja kui sa ei vaata, ei tasu lugeda :D Vahepeal inglise keeles ka, sest .. 'cause. Sest tahan.

Ma käin sõbranna juures vaatamas, sest kodus telerit pole ja netiga on ka kehvasti. No ja seetõttu piraatlus ka väga ei tõmba ning lisaks selle episoodi kohta liikles terve hulk meeme, kuidas lahing oli tume, nii tume, et midagi näha polnud. Telerist oli küll. Ei kurda. Vähemalt mitte pildi kvaliteedi üle.

Aga kurta tahan küll. Kes spoilereid ei soovi, siis edasi ei tasu lugeda.

Kolmas episood tuli välja pühapäeval, Eestis FOX kanalil esmaspäeval, ja mina käisin siis täna vaatamas. Alles laupäeval nägin teist osa ja see lõppes niiviisi, et ma *teadsin*, et pean kolmandat vaatama võimalikult kiiresti. Krdi walkerid olid ju Winterfelli juures! Eepiline lahing oli algamas! Kõik saavad surma!

No vähemalt sellise ootusega läksin mina vaatama. Oh boy, kuidas mind alt veeti. Kõik jäid ellu :/ See ei ole Troonide mäng, mida ma tunnen ja armastan. Ok, ma saan aru, et mingi Jon ja Dany jäävad ellu, aga kõik jäid! Surma sai hunnik nimetuid sõdureid, kõik dothrakid vist? Nemad kadusid müstiliselt lihtsalt. Ja ainult kolm nimega tegelast. Ja nendest ainult ühest on kahju. Vägev neiu oli, totally badass.

Tegelikult oli põnev vaadata. Ja no mis edasi saab, kes troonile istub ja mis Cercei värgist saab... Meie kangelaste sõjavägi on üsna väikeseks kuivanud, queen bitchil on armee aga puhanud ja valmis. Ma ei usu, et Cercei ellu jääb sarja lõpuks, sest no Arya! Badass next level! Aga kellest saab valitseja ja mida ta valitseb ja värki on ikka segane.

Ma ikka ootan, et vähemalt Brienn saab surma. (Briann? Brianne? You know - the big lady! Ser Brienn of Tarth.) Ma arvasin, et tema on suht esimene, kes lahingus langeb, lihtsalt selle pärast,  et eelmises osas oli ta nii õnnelik. Oh, ja kui õnnest rääkida, kas Gendry jäi ellu? Ei märganud...

Veel nädal ootamist. Kannatame ikka ära, eksole?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?