31 küsimust.

1. Kui sa lifti kinnijäänuna oleksid sunnitud liftikõlaritest mitu tundi ühte ja sama lugu kuulama, mis lugu see oleks?

Bohemian Rhapsody. Selline eriilmeline lugu, ei tohiks tüütuks muutuda. 

2. Kas oleksid nõus omama mõtete lugemise oskust tingimusel, et sa ei saa seda oskust enam eluilmaski välja lülitada?

Jah. Ma arvan. Eeldusel, et ma suudan seda kontrollida ka, mitte kogu aeg oleks võõraste mõtete "lärm" peas. Või mida selle välja lülitamise all mõeldakse? Et on kogu aeg hääled peas, kontrollida ei saa? Siis ei taha.

3. Kui kõik loomad oleksid kodustatud ja kassisuurused, millise neist endale lemmikloomaks valiksid?

Kui kõik loomad oleks kassisuurused, poleks nad enam õiged loomad. Mida ma mingi pisikese elevandi või kaelkirjakuga peale hakkan? Või mingi kassisuurune herilane? No tänan ei :D Ma ei oska vastata sellele küsimusele. Las loomad olla loomad, pole vaja kõiki koju endale vedada. 

4. Sind on surma mõistetud. Mida soovid hukkamiseelseks viimaseks eineks?

Jäätis? Kui ma väga kaval üritaks olla, paluks buffee lauda ja siis lihtsalt ei lõpetaks söömist :D 

5. Kui sul tuleks loobuda ühest oma viiest meelest (nägemine, haistmine, kuulmine, maitsmine, kompimine), millest loobuksid?

Haistmine või maitsmine, üks neist. Äkki ikka haistmine siis? Toitu maitsta ikka võiks, muidu võib kasvõi pappi närima hakata ju. Ja ok, haistmine annab maitsmisele juurde, aga muidu ma ei näe, et lõhna tundmine just eluks vajalik on. 

6.Kui saaksid ajas rännata, kas väisaksid minevikku või tulevikku?

Kui ma saaks ajas rännata, liiguks mõlemale poole. Ja teistesse universumitesse. Doctor Who oleks tore kaaslane :D 
Ja üldiselt oleme kõik ajarändurid. Me liigume kogu aeg tulevikku, lihtsalt aeglaselt, üks päev korraga. 

7. Kumma valiksid – täiusliku fotomälu või 40 IQ lisapunkti?

Fotomälu. Mulle tundub, et see oleks mulle kasulikum. Mul on üsna kehv mälu :/ 

8. Sulle pakutakse üleöö omandatavat pillimänguoskust. Millise muusikariista kasuks otsustad?

Errmmm.... Harf? Tegelt vist trummid. Hakkaks muusikuks ja kõikides bändides rütmi taguma ja pappi kokku ajama :D


9.Sinu kõige eriskummalisem tegu?

Ma ei tea. Kummaline on hinnang, mis antakse väljastpoolt, enda arust ma äkki polegi midagi imelikku teinud? Mitte midagi sellist, et oskaks kohe öelda, et vat see oli eriskummaline. 
Äkki see, kui me sõbrannaga peale keskkooli hääletasime Hispaaniasse, kaasas pool pätsi leiba ja 1.50 krooni.

10. Kui sa oleksid juurvili, siis milline nimelt?

Ma ei taha juurvili olla. Mulle meeldib inimene olla. Mingitel tingimustel võiksin ehk end loomana kujutada, aga juurviljana küll mitte. Pimedas mulla all kasvada ainult selleks, et keegi mu ära sööks või siis söömiseks välja võtaks aga siis unustaks ja ma lihtsalt mädanema vms läheks? Tänan, aga ei.

11. Sind on ainsa Maa elanikuna valitud äsjamaabunud tulnukatele lühikest tervitussõnumit edastama. Mida ütled?

Valitud? Miks peaks mind selleks valima?
"Welcome"?
Tegelikult äkki nad ei saagi meie keelest aru ja peaks sõnumi edastama kuidagi teisti? Läbi tantsu?
See oleks päris ränk minna esimesena tulnukatele vastu. Äkki nad sealsamas koha peal hetkega tapavad su või miskit veel hullemat. Enne millegi tegemist või ütlemist ma ootaks neilt esimest suhtlust.
Viisakas muidu oleks vist ikka "tere" öelda.

12. Sul on võimalus muuta olematuks üks ajaloosündmus. Millise valid?

Mina ei julgeks ajalugu torkida. See on ikkagi meie aja lugu, seal miskit muuta muudaks olevikku viisil, mis ei oleks enam meie/minu aja lugu. Krt teab, milline olevik siis oleks.

13. Sul on rahakotis 9 eurot ja toidupoes viibimiseks viis minutit. Mida ostukorvi viskad?

Miks ma poes olen? Perele süüa ostmas? Kerget snäkki linna peal haaramas? Külalised tulemas? Mineraalvett ja mingit puuvilja võtaks igal juhul. Mitte 9 euro eest :D


14. Millist sõna või väljendit kasutad liiga tihti?

"Ka" nagu et "miskit ka" või "samuti" tähenduses. Blogi postitustest pidevalt nokin seda välja, aga vist on ikka liiga palju.

15. Kumma valiksid – vee all hingamise oskuse või lennuvõime?

Vee all hingamise. Mulle meeldib vesi, ujumine on nii rahustav. Lendamiseks võib kasutada muid vahendeid.


16. Kui oleksid inimkeha ja loomapeaga olend, millise looma pea valiksid?

Pea? Miks ma pea pean valima? Ma oleks inimjalgadega aga looma mõistusega? Miks see hea oleks? Totter :D Vastupidi vähe loogilisem mu jaoks :) 


17. Mis on vanim sinu valduses olev asi?

Mul pole väga asju :/ Ma tõesti ei tea. 

18. Kui ranged olid sinu vanemad, skaalal 1-10?

Nad üritasid olla 10, aga välja ei tulnud väga midagi :D Ma ise olin pigem mõistlik ega tekitanud selliseid probleeme, et oleks vaja olnud väga ranget mängima hakata.

19. Kui sa oleksid paar jalanõusid, siis mis sorti?

Mugavad sussid? Need päris sinu omad, mis on küll juba lääpas ja kulunud, aga ära visata ei raatsi, sest nii armsad?

20. Kui saaksid ühe surnud muusiku elule äratada, kelle valiksid?

Freddie Mercury, of course. 

21. Kõige naeruväärsem valeväide, millesse oled uskunud?

Ma usun inimesi kergelt, ma kogu aeg mõtlen, et miks nad peaks mulle valetama. Seega on naeruväärseid asju mulle öeldud küll :/ 

22. Kõige tobedam viis, kuidas end vigastanud oled?

Väiksena mängisime nende vaibakloppimise asjade peal, teate küll, turnikad. Ma kõndisin sinna torule otsa, hammas kildudeks, killud huules, ja verd lahmas igas suunas. Vastu posti olen ka kõndinud, aga mitte selliste tagajärgedega. Hammas on siiamaani katki, muide, aga kuna ei valuta ega lähe rohkem katki, siis ei ole hakanud parandama ka.

23. Millal sa viimati täiest kõrist karjusid?
Ma karjun päris tihti. Mitte täiest kõrist, aga häält tõstan tihti ja märkamatult. Täiest kõrist karjusin paar nädalat (?) tagasi, kui üks lubas miskit ja siis võttis lubaduse tagasi. Minu arust nii ei käituta ja läksin veidi hoogu talle seda seletamisega.

24. Kõige nõmedam moetrend?

Ei jälgi moodi väga. Kummalised on silmale tundunud lühikesed joped. No mäletate, kui mingi aeg talvel kõik tüdrukud olid paljaste nabadega? Ei mäleta? Ju ma siis olen vana.

25. Nimeta midagi, mida paljudele tundub meeldivat, mida sina aga jälestad.

Jälestan? Ma vist ei jälesta midagi. 

26. Mida sa ei karda, kuigi võiks?

Valelikud inimesed. Ma lihtsalt ei mõista neid ja olen kuidagi selles kinni, et "nad ei tee ju nii".  Ja siis hiljem olen üllatunud ja kurb. Võiks siis ju kohe aru saada, et ei tule sealt miskit head. 

27. Mida sa kardad, kuigi ei pruugiks?

Puidust vaatetornid ja muu selline puidust kraam kõrguste kohal. Tartu Toomkiriku tornides käimine on kooohutav :D 

28. Sul on võimalus õhtustada ühe maailmakuulsusega. Kelle valid?

Eddie Izzard! The coolest man alive! 

29. Laul, mida igal juhul pead kaasa laulma?

Kõike laulan kaasa. Isegi kui sõnu ei tea :D

30. Kumma valid – veeta 365 üksikasjadeni identset päeva, või kaotada üks aasta oma elust?

Kaotan aasta elust. Mul on olnud kogemus, kus mulle tundus, et sama asi juhtus kolm korda järjest, ja siis ma olin nii paanikas, et ei suutnud hingata. 365 päeva sama asja ma ei elaks üle. 

31. Kumma valid – saada teada kõik universumi saladused, või näha ette iga sinu poolt tehtava valiku ja otsuse tulemust?

Ma just mõtlesin sellele hiljuti. Mul on üldiselt see viga, et ma tahan kõike ja kohe. Ma valiks kõik universumi saladused. Olekski kõik ja kohe olemas. See oma valiku tulemused tundub nii kahtlane, sest igal valikul ei ole ju nii selget tulemust ja elu on keerulisem, kui valik A või B.  Ja ma kardan, et need tulemused oleksid ka sellised segased ja mitte midagi ütlevad. Seega universumi saladused, palun.




Mina leidsin SIIT :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?