Laps sai klambrid - mis edasi?

Talvel oli ilge jama, sest Mikul vaja ortodondi juurde, aga Pärnus on neid vaid üks (!!!!) ja temal ajad täis ja pidi vist keskööl nelja tee ristis verd ohverdama, et löögile pääseda. Õnneks saime Tartusse, aga sedagi vaid seetõttu, et olime varem käinud.

Ja nüüd on Mikul klambrid. Twin block on asja nimi. Kellel kogemusi? Ta veel ei ole jõudnud neid kanda, natukene aega vaid, siis hakkas valus ja läksime sööma ja pärast unustasime tagasi suhu panna. Edukas esimene ravi päev, eksole :D Isegi ööseks ei saanud, sest mul tuli meelde alles siis, kui laps juba magas. Ma kahtlustan, et tal endal siiski oli teadlik otsus mitte panna, sest minu arvestuste kohaselt oleks pidanud ta klambreid nägema oma kotis.

Miku teatas ka, et tema plaan on kanda klambreid vaid kooli-välisel ajal. Osaliselt mõistan teda - klambrid tuleb söömise ajaks ära võtta ja ta sööb kaks korda päevas koolis. Nendega vehkida sööklas pole vist mugav. Kehalise tunnis palliga mööda vahtimist saada pole vist ka mõnus. Niikuinii poleks, aga kui see asjandus suus, siis vist hambad kõik puruks? Ja mulle tundub, et koolis ei ole sugugi mitte ideaalne ja sõbralik õhkkond ja tõenäoliselt oleks üks põhjus juures Mikku narrida. Nii et kui poiss ütleb, et ta ei taha koolis nende asjadega olla, ma mõistan.

Aga tegelikult vist peaks. Kui korralikult 24/7 kanda, saab hambad kiiremini korda. Lisaks harjub ära klambritega rääkima ja elama, ega neid eriti näha ei ole! Mingi paar traati natukene jookseb suus, aga pole mingi rõvedat metallikänakat või silmatorkavat aparaati näos.

Eks paistab. Ma ei suuda teda sundida kooli seda suhu panema, aga vaatab, kuidas läheb. Äkki arutades ja harjudes jõuab ise selle otsuseni. Peaasi, et täiesti vastumeelseks ei muutuks.

Huvitav, kumb kardab rohkem - mina või Mikk? Rääkige oma kogemusest, lohutage ja julgustage.

Mul mõistus ütleb, et pole üldse hullu, aga kuskil on mingi nõme hirm, et hakatakse rämedalt kiusama ja Miku seepeale "kaotab" klambrid ära. Kui nii juhtub, peame oma raha eest uued ostma? Aga äkki polegi hullu, et tal lõug vale koha peal ja esihambad alumistega kokku ei lähe? On selline armas jänes? Ja las täiskasvanuna maksab mõne miljoni, et enda nägu korda teha! Oeh, vist ei saa nii.

Loodetavasti loksub paika ja järgmistel päevadel on meeles klambrid suhu ka panna. Harjumise asi, eksole.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?