Päev iseendale. Tõesti?

Lastega on nüüd mitu-mitu päeva intensiivselt tegeletud ja lõbustatud. Täna lõpuks läksid kooli ja mul on päev otsa aega teha täpselt seda, mida ise soovin!  


Haa! Wrong


Kuna me vahepeal olime hommikust õhtuni ära, on musta pesu hunnik kasvanud ja varsti ärkab vist ellu. Seda vaja hakata pesema. Riideid oleks nagu vaja. 

Kuna me vahepeal olime kodust ära ja kodus olime mega väsinud, siis mustade nõude hunnik on ... ütleme, piisav. Aga süüa ikka nagu tahaks. 

Koristada väga ei ole vaja, sest keegi ei ajanud segamini :D 

Ise tahaks pessu, aga sellega juba keerulisemad lood. Üks asi, mida ma ise tahaks, aga vat seda ei saa :/ 

Ja kõike seda koos Atsiga teha on keeruline. Jah, tema on kodus. Päris üksi ma ei ole. Kass on ka :D Lisaks tema tavapärasele "emme ei tohi üksinda vannituppa minna, muidu teen pahandust või kukun karjuma" olekule, on ta ka magamata. Ja haige. Või midagi sarnast. Millegi pärast Ats suht öö otsa nuttis. Miks, ma ei teagi. Natukene nohune ja sääsepunnine on, aga minu hinnangul ei tohiks see niiviisi nutma ajada. Aga tal on halb :( Paistab peale vaadates kohe õnnetu. 

No ja magamata ka.

Midagi ülemäära toredat siin igatahes ei ole. Aga elame üle. Elan üle. 


Edit: Kell on 11 ja ma pole teinud veel mitte midagi. Mitte! Midagi! Ats lihtsalt nuttis/magas minu süles/diivanil, ma pole isegi söönud või kohvi joonud. Ja kohe jõuab Juku koju ja tahab hakata kokkama (mis tuletab meelde, et mul üks rõõmus postitus mustandites) ja ma ei saagi teha mitte midagi. Mitte! Midagi! Mitte! Kunagi! Siia nutvate laste alla ma suren! Suren, ma ütlen! 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?