Kas viia nohune laps lasteaeda?

Iga nohu pole haigus, teate jah? Iga sügis on lasteaialaste vanemad vaidlemas jälle selle üle, kas haiget last tohib aeda tuua. Või noh, seda, et ei tohi, selles ollakse ühel nõul. Tüli tekib sellest, mida keegi haiguseks peab.

Mina näiteks leian, et iga nohu pole haigus. Keegi teine aga annaks mulle kere peale selle eest. No et mis mõttes ma saadan enda haige lapse aeda ja tema istub oma nohuse lapsega kaks nädalat kodus ja ravib täiesti terveks. No et mina olen süüdi, et neil jälle nohu. Ja et kas ma üldse teistest ei hooli? 

Tahate teada? Ei hooli jah. Mul on tõesti ükskõik sellest, et sina pead töölt koju jääma. Sinu mugavusest ei sõltu see, mida mina enda lapsega teen. Võib olla olen kummaline, aga ma tõesti ei mõtle võõraste inimeste peale, kui minu laps on haige :D 

Ja otsustan puhtalt enda lapse põhjal, kas jätta teda koju või mitte. Nagu ma ütlesin - iga nohu/köhatus ei ole haigus. Kui laps saab hakkama endaga, on rõõmus, asjatab ringi, kui teda ei sega veidi vesine nina või öösel korra köhatamine, mina viin lasteaeda. 

Kui last aga segab, kui tal nina on kinni ja vaja päeva jooksul korduvalt nuusata, kui ta köhib (mitte köhata), jääb koju. Mis siis, et tegelikult peaks mina ka midagi muud hoopis tegema. 

Ja täna ma olengi olukorras, kus mina tegelikult peaksin ise kooli minema. Mees just oli nädala haiguslehel ja nädala puhkusel - vahelduseks võiks ju raha ka teenida. Lapsehoidja on hõivatud muude asjadega. Ja nii ongi, et kuigi on jube kiusatus Ats lasteaeda viia, sest tal ainult nohu, mitte midagi rohkemat, siis ikkagi seda ei tee. Lihtsalt lapsel poleks hea seal olla. Ja tema heaolu on olulisem, kui miski muu.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?