Kuidas ma miljonitest ilma jäin.

Blogi FB lehele tuli kiri, kus pakuti, et tema on veebiarendaja vms ja tahab mulle teha blogile tasuta domeeni. Jeei?

No ma ei tea. Alguses arvasin, et mingi kahtlane bot, viirus, mis lihtsalt suvalt saadab kirju. Aga vastas siiski nagu inimene. Ja jube naljakas oli :D

Ma alguses arvasin,  et äkki keegi tahab näiteks õppida ja selle nimel, isikliku arengu nimel, on valmis minuga koostööd tegema. Aga see tüüp väitis, et on aastaid juba asjaga tegelenud ja ma võin teda usaldada.

Mulle tundub selline asi jube kahtlane. Miks peaks keegi tasuta tegema midagi, mille eest on võimalik täitsa head raha küsida? Mida ta minult ootab?

Uurisin ja sain teada, et ma ei pea peaaegu üldse mitte midagi tegema. Lihtsalt kui proovida tahan kohe praegu, siis võin kohe hoobilt 30 euri teenida.

Nagu... Ah? :D Sa ei ütle mitte midagi selle kohta, MIDA tegema peab, või miks, aga pakud 30 euri? Päris miljonit mitte, aga no tasapisi võiks ju täitsa arvestatava sissetuleku niiviisi endale saada. Ainult et.... Selline pakkumine jätab väga sellise mulje, et

"Ega midagi erilist tegema ei pea. Jäta lihtsalt arvutil kaamera lahti ja mine dušši alla."

Tänan, aga ei, tänan.

Tüüp naeris ja üritas väita, et pean hoopis mingeid artikleid avaldama oma nime all. Et paljaks võtma ei pea, aga petma peab ikka?

Ei soovi, tänan pakkumast.

See on minu blogi. Minu mõtted. Minu elu. Ok, jään miljonitest ilma, aga mina olen ikka mina. Iga sõna ja mõte minu kirjutatud ja minu oma. Kui keegi tahab nüüd selle eest mulle raha anda, siis palun väga, aga ma ausalt ei hakka enda keha või sõnu müüma.

Oh, well. Eks ma tegutsen siis ikka blogspot lehel edasi :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?