Teel opini 2 - UH, röntgen ja EKG

Käisin mõnel uuringul veel, mis peaks näitama, kas olen piisavalt terve opile minekuks. Ühele päevale oli kolm erinevat toimingut pandud, hästi mugav. Ja eriti hea oli Pärnu haiglas see, et kui ukse taga olin kohal, võeti kohe vastu ka! Koos korpuste vahel liikumisega läks aega umbes pool tundi. 

Kolme uuringu peamine märksõna oli "külm" :D Kõik kolm tahtsid,et ma end paljaks kisuks (rindkere, mitte üleni õnneks) aga kabinetid olid korralikult ventileeritud. Üsna ebamugav oli seal tissid lipakil tegutseda :D 

Enne kõhuõõne UH-d ei tohi kolm päeva süüa magusat, puuvilju ja muud kraami, mis gaase tekitab. Aga mina käisin reisil! Arvake ära, kas ma sõin seal puuvilju ja magusat või jaa? Ma tõesti ei tulnud isegi selle peale, et mingi UH tarbeks peab ette valmistuma. Loodetavasti siiski uuring õnnestus. Pöidlad pihus! Kuigi, ega polekski väga hullu uuesti minna. 

Kolm kiiret ja kerget kohtumist. Ainult noh, ebamugav on end paljaks koorida. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?