Kas juuksur maksabki väikese varanduse?

Ma pole aastaid juuksuris käinud. Ja kui käisin, siis lõikamas. Eile juhtusin kogemata juuksurisse värvima ja kui aeg maksmiseks kätte jõudis, pidin väikese südari saama. Aga noh, mis teha, maksin ja nutsin sisemiselt. Palju on ok maksta värv, pesu, lõikus?

Üks kord oma elus olen ma varem ka juuksuris värvimas käinud. See oli põhikoolis, äkki mingi 7 klass? Just oli moodi tulnud triibutatud juus, ma ei tea, kuidas mu ema nõus oli, aga sain mina endale ka blondid salgud. Mitte palju peenikesi üle pea, vaid kaks paksu salku pea peale. Mul olid tollel ajal räme pikad juuksed ja arve tuli räme palju, no sada krooni raudselt :D Ja see oli ainult kahe salgu blondeerimine, muud midagi. Ma kahtlustan, et mul ema ka nuttis sisemiselt, aga jällegi - mis teha. Nutad ja maksad. Mind õnneks tollel ajal sellised asjad ei kõigutanud, polnud minu raha, ma rõõmustasin moodsa soengu üle :) 

Täna tuli see seik meelde ja kaalun, kas äkki seepärast ma polegi juuksuris värvimas käinud? Mul on pikad paksud juuksed, kartsin, et võetakse jälle hull summa, sest "palju värvi kulus". 

Eile tehti baylage stiilis triibutamist, ma ise arvasin, et no triibutamine ikka odavam, kui üle pea - värvi läheb ju vähem! Aga 71 eurot. Natukene rohkem, kui 100 krooni :/ Oleks omal ajal teadnud, et tulevikus juuksur 1000 krooni maksab, oleks naernud ja ära minestanud vist. Aga kas see 71 on normaalne? Lihtsalt värv, lõikus, pesu. Ei olnud toitvaid maske või soengu sättimist, lihtsalt katkised otsad kähku maha. 

Nüüd vist jälle ei julge värvima minna vähemalt 20 aastat :D 

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Selles stiilis värvimine nagu ka triibutamine on juuksurile “raskem” kui kogu pea värvimine mu meelest.
Anonüümne ütles …
Balayage, ja see on isegi väga hea hind.
Riin Drongo ütles …
Aitäh vastuste eest! Olen jälle veidi targem :)
Marca ütles …
Hästi saadud, ma ütleks. Ma lasin ikka mitu head aastat tagasi juuksuris otsi lõigata ja värvida, läks 74 eurot. Peale seda polegi enam läinud. Värv kulus paari nädalaga maha ka veel...
Anonüümne ütles …
Balayage kallis jah. Tavaliselt veel pea poole kallim. Kui ma juuri varavin ja loikan siis ravaliselt 35€ ringis

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?