Karantiin, päev 3

Täna on alles esmaspäev! Mõneti ma täiesti soss valmis, aga samas ma väga rahul enda ja lastega. Või noh, suured poisid kaklesid ikka väga hoogsalt paar korda, aga kaklemise vahepeal olid nad kõik nii ägedad! Mul on ägedad lapsed! :D

Distantsõpe on keeruline. Ma ei tea, kas asi minus või minu lastes, aga me tegime ülesandeid koos. Ma loodan, et kui eriolukord pikemaks venib, siis nad õpivad rohkem end ise juhtima. Aga täna olin kõrval, aitasin ja seletasin. Mu jaoks väga positiivne tegelikult - näitab ära, mida lapsed üldse oskavad! Kuidas nad mõtlevad ja mida koolis tehakse ja kuidas neid edasi aidata. Keeruline on see osa, et iga laps tahab individuaalset lähenemist, mistõttu mina tegelesin miskit sorti õppetegevusega päev otsa :D Üks lõpetas, teine alustas. Liikumispausid olid minu juhtida (lastejooga oli niiiiii äge! Kõik kolm poissi võimlesid südamest!) ja ajakasutus ja no kodused tööd ju ka. Selline.... Põnev värk. Raske ja põnev. 

Tänase tegevuse, mille pildi Instagrami ka panin, idee saingi ühe poisi õppeülesandest. Poisid pidid maitsma erinevaid toiduaineid ja arvama, mis see on. Esimese hooga andsin mina neile süüa, kolm poissi istusid laua ümber, silmad kinni, suu lahti. Taluvõi neile ei meeldinud :D Kaneelikoor ka mitte. Aga moosi küsisid juurde :D Hiljem maitsesid suuremad kahekesi edasi, loosi läksid kõik asjad, mida kapist leidsid. Ohutuse huvides enne vennale pipra vms suhu pistmist näidati mulle sobivuse kinnitamiseks. Soodat näiteks ma ei lubanud anda, sidrunhapet ainult mõne tera, ning müsli asemel soovitasin kaerahelbeid. Neile meeldis.

Ats ei maganud üldse lõunaund. Nädalavahetus näitas, et enne kolme ta ei ole nõus üldse voodi poole vaatamagi. Eile tegin plaani, et käime hommikul ikkagi väljas, aga õues mingi ilge ilm, nii et ei saanud. Proovisin tubaselt siis piisavalt tegevust anda, aga jäi ikka väheks. Magamise asemel ta hoopis tõmbas riiulitelt riided ja pesud maha ning turnis niisama siis :D Minu superema võimed õhtupoolikul lõid välja, ning koristamise ajal aitasin ühel õppida ka. Selline multitasking värk, esiteks kohe keegi ei kakle, teiseks saab lapsega rääkida, kolmandaks koolitööd ja neljandaks sai koristada ka. Mitte ainult asjad tagasi riiulisse, vaid lausa sorteerisin! 

Igatahes. Tänane päev oli lahe. Raske ja lahe. Palju ootamatut, segadust, naeru ja nuttu, kiirelt ümbermõtlemist ja kohanemist. Paindlikkust kõigilt kodus olijatelt. Õhtul kogusin kõik kokku ja ütlesin neile ka, et minu arust olid lapsed tublid ja me saime hästi hakkama. Küllap on lastel vaja seda kuulda! 

Täna on alles esmaspäev. Selline tunne, nagu oleks juba vähemalt kuu kodus olnud :D 



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?