Karantiin, päev... Mitmes?

Mis päev täna üldse on? Neljapäev? Siis kuues päev karantiini?

No kui päris aus olla, siis meie pere karantiin on üsna mitte karantiinine. Me vist rohkem õues käinud, kui tavaliselt :D Suht iga päev, v.a need päevad, kui ilm väga vihma ja tuuline oli. Aga muidu küll. Ja mul selles suhtes täielik segadus ka, sest ka peaks? Võiks? Loodusesse ja värsket õhku nagu kästakse, aga samas on keelatud teistega kokku puutuda. No ja kui sa oled väljas käinud, siis tead, et õues on päris palju rahvast. Paistab, et neil sama teema nagu meil - lastega toas olla on veits julm, nii lastele kui vanematele. Ja niiviisi siis olemegi kõik väljas ja tervitame üksteist sellise suhteliselt segaduses "mind ei ole tegelikult siin" peanoogutuse ning eemaldumisega.

Aga üldiselt on olnud kergem, kui ootasin. Võib olla valmistusin hoopis millekski muuks, võib olla olen enda suhtumist muutnud, ma ei tea. Igatahes ma küll kurdan, aga olen täitsa elus. Ja lapsed ka! :D Kodu on korras, söök on valmis, koolitööd on tehtud. Ok, tegelikult need kõik asjad on sellisel pehmemal kujul "tehtud", mitte miski pole päris ideaalne, vaid "piisavalt". Mänguasjad on ikka laiali, aga pori ja toit on pühitud ja pestud põrandalt. Söök on vahepeal purgisupp või laste tehtud võileivad. Päris tihti kutsungi poisid endale appi süüa tegema ja seega mul täiesti ükskõik, kui valmistatakse isegi müslit :D Peaasi, et lapsed õpivad ning minul süda rahul, juhuks kui ükspäev mina koroonaga suremas ja nad peavad ise enda eest hoolitsema. Saavad hakkama! Ja koolitööd ... No see on täiesti eraldi teema. 

Ma väga loodan, et koolid tehakse varsti lahti. Praegusel kujul lihtsalt asi ei toimi. Oma lastega on meil mitmed asjad tegemata (ärge õpetajale öelge :P ) ja ma üsna omavoliliselt valin, mida ja kui palju teeme. Ses suhtes, et kui ma saan aru, mis teema on, ning et lapsel asi selge, ma ei sunni teda veel viit töövihiku harjutust lahendama. Selle asemel sunnin hoopis kirjatehnikat tegema :D Või vajadusel otsin materjale juurde. See õpetajaks õppimine on praegu täiega kasulik :D 

Kõigil ei ole kahjuks seda luksust. Või isegi võimalust lastega kodus olla. Ma ei kujuta ette, kuidas nad hakkama saavad! Päriselt - kuidas te saate? Päeval olete tööl, õhtul tulete, hakkate koristama ja süüa tegema ja laste emotsioonidega tegelema ja siis peab nendega veel õppima ka? Õpik-töövihik terrorit üle elama? Õõh, süda läheb pahaks sellele mõeldes. Ja kõik, kes te niiviisi praegu toimite, te olete hämmastavad! 





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?