Kas teil on ka nii? Ma ainuke imelik?

Meie pere tervislik seisund on selline kummaline, et nagu haige pole, aga terve ka mitte. Karu on mingi detsembrist saadik juba ühe jalaga hauas, kopsupõletik ja muud hädad. Praegu on Ats nohune ja nohu tõttu veidi köhane, aga tunneb end üldiselt hästi (erinevalt Karust, kes on nohune ja suremas). Minul valutab pea ja kurk on valus. Suuremad poisid ei kurda midagi, kui saavad teha, mida soovivad. Kui vaja õppida või nõusid pesta, siis muidugi on järsku kõik lihased valusad ja kondid katki :D 

Aga mille kohta ma mõtlen, et vist olen imelik, on see, et päeval siin oma valutava peaga pikali olles ja teiste inimeste koroona kogemusi lugedes mõtlesin, et täitsa tore oleks haige olla. Oleks aga voodis siruli, ei liigutaks varvast ka, ja mitte keegi ei saaks midagi öelda! See vist ei ole päris normaalne? Kes tahaks haige olla? :D 

No ja siis minu helge mõte voodis olemisest muutus hetkega, kui Karu tuli töölt ja näost hall oli. Laksust kohe "tahan voodisse" asendus "pole võimalik haige olla". Füüsiliselt oli tunda, kuidas selline nõrk olek kadus ja asemele tuli kindlus, tugevus. Ses suhtes, et kui mina ka haigeks jään, siis on jama majas, mitte mingi voodis pikutamine.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?