Wishlist

Mõtlesin kirjutada, kuidas kolmas nädal lchf möödus, aga masendus tuli peale. Seega mõtlen hoopis ilusatele asjadele ja annan Universumile teada, mis asju endale tahan :)

1. Köögikombain. Selline, millega saaks kookospomme teha ja rasvakohvi kah. Ja soovitavalt pähkleid ka purustada. Üks selline multifunktsionaalne asi oleks hea :) Kas sellist üldse olemas on? Üks masin, mis asendaks saumiksrit ja käsimiksrit ja segab ja purustab ja vahustab? Igatahes, tahan. 

2. Köögikaal. Et oma toitu kaaluda muidugi. 

3. Elektriline hambahari. Tervele perele. Mitte siis üks kõigile kasutamiseks, aga kõigile oma elektriline hari :D Nägin hambaarsti juures mingit sellist, millel isegi indikaatortuli peal, mis näitab pesemiseks kuluvat aega. Lastele oleks see ilgelt hea - kui tuli ära kustub, võib pesemise lõpetada. Nt selline. Ja siis lastele saab minu arust osta otsad juurde, st et mootor, see osa, mis kätte käib, on kõigil sama, aga harjased on erinevad. Vist. Muusikaga harja vast eraldi ostma ei hakka? Seal shoppa.ee lehel on veel hunnik harju, paljud on odavamad ka, aga mulle meeldib just see lisavidin, mis puhastab harju peale pesemist. Mõnus ju. Ja hügieeniline. 

4. Anttilas on praegu hinnatsirkus. Seal on veel mingeid asju päris korralike hindadega, aga mulle jäi silma trenažöör. 99 eurot! Kas on võimalik veel odavamalt saada? Pakkumine lõppeb küll 22. veebruar, nii et ... kiire selle asjaga :D Mul endal sellist raha pole, nii et pean tõesti lihtsalt lootma ja uskuma, et Universum leiab viisi mulle treeningvahendi saatmiseks. 

5. Aktiivusmonitor. Seda olen juba pikemat aega tahtnud. Ja tahan senikaua, kuni saan. Mulle meeldib, et neid tehakse ilusaid ka, nii et on nagu käevõru, käekell ja liiguta-end-paks koos :) Nt selline. Polar Loop ongi vist kõige populaarsem, aga nt Fitbit Flex on ka päris tore. See toimib äratuskellana :) Miinuseks - käekellana ei toimi, sellel puudub ekraan. Tehakse ka nutikelli, mis on käekellad aktiivsusmonitori lisadega. Need minu arust käivad ka mingite telefonidega koos, ainult nutikell on mõttetu.

6. Telefon. Vahepeal mõtlesin, et polegi vaja. Milleks mulle telefon? Toimib lauatelefonina küll, polegi vaja ming 24/7 kätte saada. Nüüd aga tahan mingit uuemat, mis siis ühenduks aktiivsusmonitoriga ja millele saaks peale panna appe, mida saaks kasutada uue tervisliku elustiili juurutamisel. Milline see olla võiks? Ei tea. iPhone? Seda ei jaksa osta ju :D

7. Riideid. Esmajärjekorras endale. Siis lastele. Karu õnneks väga ei tahagi midagi :D Ma netist väga tellida ei julge, sest kardan, et ei lähe selga. Vb peaks julguse kokku võtma ja tegema põhjalikumalt tutvust lehtedega nagu sheinside ja everything5pounds? Hinnad on seal ju soodsad. (Läksin sinna e5p lehele ja unustasin end jalanõusid vaatama. Nagu.. FU, 6 eurot ja sente! Järjest telliks kõik :D )

8. Pildistamismasin. Jõudsin vist jälle telefoni juurde. Need tänapäeva mobiilid on ikka multifunktsionaalsed. 

9. Tahan Karuga kuhugi spaasse minna. Mullivanni ja paarimassaaži. Tahaks hullult tunda end nagu ilus naine ja lasta end hellitada. Näohooldus, pediküür ja maniküür... mmm... Siin on vist lausa kaks erinevat soovi. Seega 9a) koos Karuga mõnuleda kuskil; 9b) ise mõnuleda kuskil. 



Olen endas avastanud mõttemalli muutuse. Kui varem millegi tahtmine võrdus asjast unistamisega, siis nüüd ma enam ei unista. Kui tahan, siis tean, et saan. Alles eile mõtlesin, et "ah, ma ei tahagi midagi", sest varasemalt oleks see tähendanud unistamist millestki kättesaamatust, aga tegelikult pole mitte midagi kättesaamatut! Kõik on võimalik! Seega mina ei tohi enam mõelda, et "ma ei taha midagi", vaid tahan ikka. Olen ahne ja kitsi seejuures, nii et kui keegi oskab soovitada, kuidas saab nänni tasuta või ääretult soodsalt, siis on vihjed oodatud :D

Ühtlasi avastasin ka, et kui varasemalt oli mul vähe soove, siis nüüd, kui võimalusi on rohkem, on soove ka rohkem. Tahan kohe kõike :D



Inimesed, unistage julgelt! Sõnastage oma tahtmised. Öelge need välja, kirjutage üles, tehke endale vision-board, mida iganes, aga uskuga endasse ja oma vajadustesse. 


Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Soovid on sul küll ulmelised. Ka palju jõuakamatel pole selliseid asju ja olgem ausad, neid polegi vaja...
the_xhcx ütles …
Nii odavat trenažööri ei soovita osta, sest kui sa seda reaalselt kasutada tahad, siis ta lihtsalt ei pea sul vastu. Mul pidas kallim mudel aastakese vastu näiteks. 5-6 korda nädalas sai selle peal 75-90 minutit vehitud ja ma kaalun heal juhul pool lubatud maksimumist. Nii et kui pole just plaanis seda nurka tolmu koguma jätta, tuleks natuke rohkem investeerida. Iseenesest crosstrainerit soovitan, ta ei võta nii võhmale ega hakka põlvedele, kui näiteks jooksmine. Ja hea mugav ka - tuleb tuju, paned klapid kõrva või filmi mängima ja ronid masina peale. Ei ole vaja ennast kuskile trennisaali organiseerida või ilmaga arvestada.
Elektrilise hambaharjaga on muidugi see probleem, et kui ühe korragi oled seda kasutanud, siis tavalise harja poole ei taha enam vaadatagi, nii palju puhtamana tunduvad hambad : D
Anonüümne ütles …
Pressi ennast "Alatuste trepi" kirjutajale armukeseks,küll saad!Muig.
Riin Drongo ütles …
Soovid peavadki suured olema. Ulmelised? Eks see on hindamise küsimus. Ulmelist pole siin midagi, täitsa käegakatsutavad asjad :D

Jah, olen teadlik sellest, et on asju, mida otseselt pole VAJA, aga tahta võin sellegipoolest. Ma ei lähe neid asju kohe ostma, kui mingi raha saan, ma päris ajuvaba pole, aga soovida võin neid asju ikkagi.

Kõik võivad.
risto ütles …
Riin, üks asi...aliexpress :D

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?