Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kui Sa oled suur laps (või Sul teismeline otsib kohta sünnipäeva pidamiseks), mõtlemisvõimeline või selline normaalne inimene, kes ei arva, et sünnipäev on lihtsalt põhjus end sigalakku täis juua, siis õige koht sünnipäeva pidamiseks on EscapeTartu

Nad ise pakuvad seal mitmeid erinevaid variante, olenevalt seltskonna suurusest (ja rahakoti paksusest, eksole). Põhimõtteliselt on võimalik terve päev seal veeta :D 

Oot, kas Sa üldse tead, misasi see on? Ilgelt lahe asi on :D Ma reklaamisin enda pidu ka nii, et panen külalised pimedasse tuppa luku taha, ja kui välja saavad, siis saavad peole ka :D Sisuliselt nii ongi. Üks kuni neljaliikmeline grupp suletakse tuppa ja siis erinevaid vihjeid lahendades on võimalik sealt välja saada. Üsna selline adrenaliinine ja veidi klaustrofoobne kogemus, soovitan soojalt :D 

EscapeTartus on kaks põgenemistuba - Nukutuba ja PsychoLab. Olen mõlemas käinud. Soe soovitus - alusta Nukutoast. See on kuidagi lihtsam ja on kergem asjale pihta saada. Mina käisin esimesena Psühholaboris ja seal läks tükk aega, et üldse aru saada, mida tegema peab. Nii et Nukutuba on esimeseks valikuks parem. Ei, ma ei ütle, et see on lihtne :D Algus läks päris vaevaliselt, aga lõpuks välja ikka saime. (PsyhoLabist ei saanud, aga seal olime Karuga kahekesi.)

Ma sattusin nii elevile, et oleks äärepealt midagi ära lõhkunud :D Kui sain aru, et reaalselt ongi võimalus välja saada, ja välja saamiseks peame korra tagasi minema mingi asja järgi, siis spurtisin sellise hooga, et jooksin vastu uksepiita. Õlg oli mitu päeva valus. Aga see oli seda väärt :D 

Meil oli nii, et alguses käisin mina kolme inimesega, ja siis läksid teised. Meie saime hiljem ekraani pealt vaadata, kuidas neil läheb, aga häält pole ja seega väga palju aru ei saanud, et kas või kui paanikas nad on :D Samal ajal sai lounges istuda ja mänge mängida. 

Mulle meeldis nende lounge. See oli selline... euroalustest (?) tehtud diivaniga, lauaga, külmkapp (!) ja mingi lauajalgpall oli kah. Mingid nõud olid ka, aga ma ei tea, kas need tulevad sünnipäeva broneeringuga kaasa, või lihtsalt eelmised olid lahkelt sinna jätnud :D Eriti lahe oli õhustik - isegi lounges oli veidi selline tunne, nagu ehk äkki peaks sealt ka põgenema kuhugi :D Keldri värk vist. Erinevaid mänge on seal, igav ei hakka, isegi, kui parajasti põgenemas pole. 

Oluline ongi vist teada, et seal on külmkapp. Meie unustasime osad asjad sinna, aga järgmine päev saime tagasi ikka. Oluline on ka teada, et võib julgelt kirjutada ja küsida ja seletada, sest sealsed inimesed on sõbralikud ja vastavad ja arutavad. Minul oli pisike seltskond, seega variante vähem, aga kui Sul tuleb juba näiteks kolm gruppi, kes tahavad mängida, siis on variante rohkem ja peab natukene rohkem mõtlema ja arutlema. Ja selle jaoks ongi EscapeTartul toredad inimesed :) 

Ahjaa, küsisin oma külalistelt tagasisidet ka. Üldine arvamus oli, et lahe ja tahaks teist tuba ka proovida. Seega, minge tsekake broneeringusüsteemi ja pange endale aeg kirja :D Broneerimine on megalihtne. 

Mul aga nt on kahju, et küsisin, kuidas sealt PsyhoLabist välja saab. Teinekord olen targem ega küsi, vaid proovin uuesti. Sest noh, kui juba tuba läbi on tehtud, siis uuesti minna mõtet pole. Mina aga tahaks. Õnneks on Tartus kolmas põgenemistuba ka olemas :) Ja loota ju võib, et tuleb veel. Ja kui järgmise aasta sünnipäevaks pole juba kõik läbi käidud, siis viin jälle oma külalised pimedasse tuppa luku taha :D

Kommentaarid

Triin ütles …
Mulle väga meeldis su sünnipäev ja Nukutuba.
Kui ma kunagi omale sõbrad leian, siis tahan PsyhoLabi ka minna :D
Äkki oma sünnipäeval vms :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?