Eetrivaikus

Olen vaikne. Olnud ja mõnda aega veel tõenäoliselt.

Ei toimu midagi põnevat, ise olen liimist lahti ja on rasked ajad. Ja teraapilist kirjutamist ka ei soovi harrastada hetkel.

Nii et olen vait.

Kes raatsib, ja sellisesse udumudusse usub, võib häid mõtteid teele saata.
Kes on mõrd, võib mõelda, et paras mulle.


Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Kõik läheb mööda. Ma ei tea, kas see lohutab, aga nii on - kõik läheb mööda. Elu on ikka nagu sebra, must triip vaheldub valgega, tumedad ajad päikeselistega. Pea vastu!
mairi
Anonüümne ütles …
Kas Karuga läksite lahku? :(
Juta ütles …
No mis nüüd? Lapsed haiged, ise pead õppima, keegi ütles halvasti? Pole hullu, läheb üle, kõik läheb üle! Olen juba kord öelnud, et meeleheidet ei tohi kaotada, tuimaks ei tohi jääda, siis saab kõik korda!
Riin Drongo ütles …
Ei läinud lahku :) Tundub, et juba läheb paremaks :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?