Ma sain peaaegu surma!

Täiesti roppus, misasi mul tuppa lendas!

Ats hakkas akna all kilkama ja miskit püüdma ja kui ma nägin, mille peale laps nii rõõmus on, krt süda jäi seisma!

Aknal istus mingi herilase moodi putukas, triibuline bzz bzz putukas, aga fking linnusuurune! Putukad peaksid olema putukasuurused, mitte linnud! Ats ei oleks saanud teda püüda, see oleks Atsi püüdnud!

Eelmine suvi oli mul akna peal valmis plastikust viinatops ja jupp paberit, väga hea oli tuppa lennanud herilasi püüda ja välja visata. See elukas ei oleks mahtunud sinna! Ja mingit ühekordset topsi ma ei oleks julgenud kasutada niikuinii - nõelab läbi. Paberi asemel otsisin ka miskit tugevamat.

Täiesti kujutasin ette, kuidas putukas lihtsalt pooleks nõelab misiganes asjaga teda püüdma lähen ja siis irvitab õelalt mulle näkku, samal ajal minu kassi endale pessa tassides. Leegiheitjat koju vaja.

Nagu lihtsalt omg. Ma täiesti šokis ja värisen, aknad panin kinni ja õue ei julge minna :D Putukad ei tohiks olla nii suured! Nagu mingi Jumanjist välja lennanud õudus, ainuke eesmärk hirmu ja paanikat külvata, ning inimesi surnuks nõelata.

Aaaah.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Päriselt küsingi tervisealast nõu