Need neetud FB grupid :/

Olen FBs mitmes grupis, kus arutatakse, et küll see x toode on kasulik või see y asi nii ilus või kuidas just meie pere ilma selle z asjata enam oma elu ette ei kujutagi. No teate küll, a la kindla firmatoote ostu-müügi-vahetamise grupid näiteks. Ja ükspäev, kui kandelinade grupis pandi müüki Tula kott niiiii ilusat värvi ja nii hea hinnaga, sain järsku aru, kui ohtlik sellistes gruppides olemine on. 

No päriselt! Kes oleks eales uskunud, et just Tula tekki on beebile vaja. Või et Didriksoni vihmariided on väikelapsele kõige paremad. Või et Bredeni riietega käib mingi kahtlane hangeldamine (miks peab tellitud toodet kuskil FB grupis maha müüma, kui saaks lihtsalt poes ringi vahetada?). 

Igatahes seal kandelina grupis kurtsin avalikult, et nii raske on vahepeal vaadata, kui teised näitavad või müüvad oma asju, sest tahaks kõike osta ja proovida. (vahemärkusena - mõtlen jälle selle niiii ilusa ja hea hinnaga koti peale.) Ja tuleb välja, et teisel on sama mure :D Kui kogu aeg ikka liputatakse mingite ilusate asjadega nina ees, siis paratamatult tahaks ise ka. 

Kui endale seda lubada saab, pole muidugi hullu, aga laiemalt vaadates - paljudele teist on silma jäänud need kommentaarid, et "soovin, kas maksta saab 8.ndal?"? Või need õhkamised, et "uuel kuul ostan"? No ok, Tula kotte vast nii ei osteta, siis proovitaks midagi odavamat leida, aga kujutan ette küll, et mõne tekikese on mõni õhkaja endale muretsenud küll. Kuigi ehk oleks võinud selle 20 euri kulutada hoopis mujale ja paremini. Aga ma mõistan. 

Eks ma isegi olen ostnud asju, mis ehk ei olnudki nii mõistlikud, kui aluses tundus. No näiteks see Didriksoni Boardman vihmariietus. Kiidetakse taevani, ja mõistan ka - mõnus veekindel ja vastupidav ja vooder sees ja saab kasutada sügisest kevadeni. Ainult et minu Juku suutis oma riietuse esimese korraga ära lõhkuda (ma siiamaani ei mõista, kuidas) ja temal on selle riietusega palav. Ja nüüd polegi sellega midagi teha, sest Jukul on palav, aga edasi müüa ka ei saa, sest augud on sees. 

Looduspere grupis räägitakse igasugu vitamiinidest head. Neid on mul nüüd kodus erinevaid, aga unustan sageli võtta. Bredeni riideid on mõned tekkinud, täitsa mõnusad on, aga nüüd peaks vist grupist välja astuma, sest rohkem pole neid vaja :D Mitu kuud tagasi reklaamis üks Montessori grupis, et teevad täitsa soodsa hinnaga neid nn rainbow rocker kiike. Ma tellisin meile ka. Unustasin isegi juba ära, aga täna sain kätte.

No ja nüüd mõtlengi, et ma olen päris parajalt kergesti mõjutatav, peaks kõigist gruppidest välja astuma :D Või siis aru saama, et pole mul rohkem midagi vaja. Huvitav, kumb tõenäolisem on? 



Ah, meelde tuli - mul on ju kokku lepitud, et ostan Fox disainilt Atsile kombe! Aga see pole grupp, nii et vist ei loe ja võib osta küll :D Uuel kuul, sest praegu kulus vaba raha selle kiigu peale :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?