Omg, ma suren.

Oli täna kvaliteetaeg lastega. Viga! Kes krt käskis mul päikese kätte ronida? Ma ju tean, et see elukas mind vihkab!

Nüüd ma käin siis end kreemitamas. Õnneks oli kapis isegi mingi after sun olemas. Mis aastast see on, ei kujuta ette. Ei haise ega ole värvi muutnud, ehk kõlbab veel :D Panin selle külmkappi ka, tundub natukene parem isegi. A selline tunne on ikka, et peaks ööseks mingi valuvaigisti ehk sisse võtma - nahk kisub igast suunast, selline põlemise tunne on, silmad jooksevad vett ja nina jookseb tatti, kurk valutab, pea lõhub ja päris sitt on olla. 

Eelmine suvi oli korra sama moodi. Siis läks mingi poole päevaga üle.

Ah. Homme on parem päev. Kui ma ellu jään. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?