Migreen!

Täiesti ropp, KUI ropp mul olla on. Ei käinud pidus ega ole räme pohmakas (autocorrect muutis pohmaka pihlakaks :D ) vaid tõsine migreen on kallal. Peavalu on suht tavaline asi mul, reeglina kannatan ära. Valuvaigistit võtta ei meeldi. Aga täna pole peavalu. Isegi mitte kange peavalu. Täna on migreen.

Mul on nägemishäired. Ja süda paha. Ja valu on selline, et ma ei saa liigutada.

Muidugi liigun ikkagi, sest noh pere ja lapsed ja värki, aga liigun vääääga aeglaselt ja teen nägusid kogu aeg. Kõht on tühi, aga söök käib suus ringi ja tahab välja tulla. Mul on korraga palav ja külm. Külalised pidid tulema ja neile ütlesin, et ma ei suuda.

Mul on endal koolitöö tegemata alles, nii ülikooli asi kui autokooli jaoks, sõbranna palus ka abi, aga ma ei suuda. Tunnen end kehvasti selle pärast :( Aga ma ei suuda isegi Atsi sülle võtta, sest nii halb on olla.

Migreen on nõme. Lihtsalt. Nõme.

Vähenalt ma loodan, et see on migreen, mitte insult.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Ja kui sa juba arsti juurde lähed, lase migreenirohi ka välja kirjutada. :D Või osta käsimüügist Solpadeine.
Tean, migreen on rõve!

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?