Ilusat naistepäeva ja naisteteemad

Hoiatus kohe: postitus on naisteteemadest ja kui sa ei taha lugeda minu kogemusest mooncupi/menstruaalanumaga - heaga ära loe!

Kõik lugesid juba Henry naiste postitust jah? Mina ilmselt ei ole naine :D Ei meeldi mulle lilled ega meikimine. Kuskilt nägin ka postitust, et talve aja lõikelilled on põhimõtteliselt kättesaadavad Keenia naiste orjatöö tõttu või miskit sellist, linki ei leia teile enam, sest ei mäleta, kust lugesin, aga noh, mulle tõesti ei meeldi lilli koju närtsima tuua. Korraks on ilusad aga siis on ainult tüliks kaelas. Tooge parem midagi kasulikku!

Aga mooncupi kasutan isegi ja ausalt, saab küll pea peal seista. Saab trenni teha, ujumas käia, stringe kanda, magada, pesu pesta ja arvamust avaldada - kõike, kõike, mida üks naine peaks tahtma teha.

Lugesin selle kohta aeg-ajalt siit ja sealt, kuniks mingi aeg tuli kuskilt sooduspakkumine. Tellisin. Hiljem avastasin, et saab ka odavamalt, isegi Eesti lehtedelt! Alla 20 euri saab kätte. Erilist vahet ei ole, mis firma oma, kõik mu aru saamist mööda suht samal põhimõttel. Igatahes tellisin ja jäi seisma.

Miks? Sest hirmus ju! Mingi imelik asi, kuidas seda kasutama peaks? Kuidas voltida ja mis tunne siis on ja üldse, kas pea peal saab seista? Võõras ja hirmus.

Mitu kuud hiljem aga olin olukorras, kus muud vahendid olid kodust otsa saanud. Mis teha, mind on "õnnistatud" rohke verehulgaga. Ikka sellisega, nagu keski mõrvaks mind seespoolt. Ja kuna kõik muud vahendid olid otsas, aga ma lahmasin verd igas suunas ja seega poodi minek oli välistatud, lihtsalt pidin enda anumakese välja otsima ja kasutusse võtma.

Ei olnudki nii raske kasutada. Pole sugugi mitte hullem, kui tampooni kasutamine. Ka see oli alguses imelik ju, lihtsalt harjutamise ja harjumise asi. Ka eemaldamine pole kuidagi imelikum, peab ainult meeles pidama, et ei tohi jõuga sikutada, vaid kõigepealt ääre lahti voltima, õhk vahele nagu. Muidu sikutad vaakumis seda ja valus on. Käed saavad ka veidi veriseks võib olla, aga kui juhtumisi oled kraanikausiga vetsus, on täiesti savi ju.

Ja kui pole kraanikaussi, on ka savi. Peaasi, et siis paberit oleks. Pühid topsiku ja enda sõrmed puhtaks ja elu läheb edasi. Minu "rõvedaim" kogemus oligi kuivkäimlas, kus sees paberit polnud, aga õnneks oli mul jope taskus taskurätte. Muidu oleks küll nadi olnud autosse tagasi minna ja reisi jätkata. Ise verine ja varsti auto iste ka :D öök. Vabandust selle kujutluspildi eest. Aga point ikka selles, et juhtuski olema see kõige hullem variant - kodust eemal, reisi peal, kuivkäimla, kiire paus - ja ikkagi oli kõik ok!

Teine "ebameeldiv" asi oli topsiku juures see "juhe" seal otsas. Kuidas seda nimetataksegi? No vahet pole. On mingi asi topsiku otsas veel, millest saab kinni võtta ja tõmmata (aga ainult sealt tõmmata ei tohi, mäletate, jah?). Igatahes alguses see hõõrus ja oli rõve. Pikemal kasutamisel hakkas lausa valus. Aga lõikasin selle ära, nii et minu topsikul peaaegu ei olegi "juhet" taga ja täiega norm on.

Ja need ongi minu kaks kehva kogemust anumaga. Pole paha mu arust. Eriti kui mõelda, kui palju ma raha kokku olen hoidnud juba! Ma arvan, et minu verejooksu juures mingi kahe kuuga teenisin juba hinna tagasi (kuigi maksin ka üle).

Mis on head peale raha kokkuhoiu? Loodust hoiab ka, aga no sellel ma ei peatu. Minu jaoks ka näiteks see, et kui päevad pole veel alanud, aga peaks nagu algama, saab topsiku sisse panna ja unustada. Tampooniga nii ei tee. Aga mugav on ikkagi, midagi tunda ei ole. Ja kui topsik täis saab, on ikka tunda, no nagu tampooniga ka, selline raskem ja ebameeldivam on olla.

Mina enam midagi muud kasutada ei taha. Alguses kommentaare lugedes, mõtlesin kahtlevalt, et need inimesed on imelikud. Kuidas saab midagi nii kindlalt öelda? Nüüd olen ise samasugune :D Üks naine kommenteeris veel, et tema enda tütardele üldse midagi muud ei ostagi, sest no ei ole vaja. Ja ma olen temaga täiesti nõus :D Miks kulutada iga kuu (iga.friiking.kuu) raha millelegi, kui saab üks kord osta ja siis aaaaaaaastaid muretult kasutada?

Ainult vaja hirmud unustada ja proovida ;)

Ahjaa. Lisaks ostsin ka riidest sidemed igaks juhuks lekkimise kaitseks, no et kui ei saa piisavalt kiirelt vetsu. Opadii lehelt. Ja appikene, kui mõnusad need on! Ei ole mingi vastik kile, külm ja vastik, vaid pehme ja soe! Nagu kallistus oleks püksis :D



Teil rõvedaid kogemusi/juhtumisi? :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?