Kingimõtteid

Minu mõned tagasihoidlikud soovid. Panen kirja, et no äkki lendavad need kuhugi Universumisse või mõne eriti rikka ja heasüdamliku inimese või jõuluvana kõrvu. Ei ole tähtsuse järjekorras :D

Nõudepesumasin. Minu igavene unistus :D Siia korterisse ei mahu tavaline ja vahepeal juba leppisin, et ei ole sellist asja. Aga nüüd nägin poes sellist pisikest laua peale käivat nõudepesumasinat. Selline mahuks meile küll. Kellel kogemusi? On üldse asjalik asi?

Madratsid voodisse. Mulle oleks vaja vist tugevamat, no ei kannata selle seljaga siin voodis pikalt olla. Ja lastel oleks narisse ka vaja. Juku madrats on väga konkreetselt juppideks ja Miku madratsil vedrud väljas. Ma ei tea, kuidas nad seal magavad :/ Õnneks nad ise ei kurda, isegi küsimise peale mitte, aga mina ikka tunnen end "hea" emana, et lastele isegi korralikku aset ei paku :/ Napsie omad tunduvad nii jube kallid (üks narisse 250!), mis variante veel on? Jyskist miskit?

Ja asemega seoses oleks tore osta raskustekk. Dormeo tõi hiljuti enda versiooni asjast välja, odavama, kui varasemalt olen näinud. Vaatan ja mõtlen, hädavajalik see kindlasti ei ole, aga rahutule Jukule oleks abiks, ma arvan. Kui madratsit osta ei jaksa, äkki peaks selle? (Dormeolt saaks mingi madratsi alla 200...)

Uued mütsid lastele. Juku ja Ats on mõlemad enda müts-sallile augud sisse närinud. Kas keegi teab veidi odavamat aga ikkagi kvaliteetset alternatiivi Bredeni omadele? Just normaalselt istuvat ja sooja müts-salli, Juku ise ütles, et tema ei viitsi jamada eraldi mütsi ja salliga, tahab just ühes jupis. Ja no Atsil lihtsalt niiviisi mugavam lasteaias. 

Tore lauamäng tervele perele. Soovitusi?

No ja kui enda peale mõelda, siis mul on tekkinud kummaline soov olla rohkem naiselik. Või noh, tahaks ehteid kanda. Nii et neid võib kinkida, ja et ma kannaks ka, siis palun hõbe või valge kuld. Plastmassist jullandused jäävad niisama seisma. 

Elamused oleks ka toredad. Näiteks Jõe Puhketalu Indiaaniküla tahaks külastada. Või RMK majakestesse minna. Elamus oleks meile ka spaa ja hotell, aga ma ise üldse ei raatsi seda osta, sest kuidagi ei tõuse käsi maksma a la 300 euri ühe öö eest. Praegu hotelliveebist leidsin pakkumise ainult 89 euri kaks ööd, uurin seda! 

Sellised kodust eemal olemised oleks mõistlikud kaks ööd vähemalt. Üks öö ei anna mitte midagi. Jõuad õhtul kohale, pakid end lahti, siis juba uneaeg, hommikul sööma ja siis juba check out aeg. Ikka vähemalt kaks ööd peab olema, siis jõuab n-ö kiiruse maha ka keerata ja lihtsalt olla hetkeks. 


Kingituste leidmine ON raske. Ma tõesti ei taha mõttetut träni kokku osta, aga no mõttekaid kinke ka ei oska teha :( 

Kommentaarid

Pille ütles …
Mina tellisin just oma lastele on24 lehelt madratsid. Valik oli suur, aga ma tahtsin juba suurte mõõdus. Eelmisel nädalal oli ka kojutoomine tasuta. Kätte saab küll alles kuu aja pärast.
Riin Drongo ütles …
Oo, tänan! Kohe lähen vaatan!
Vaarikad ütles …
Mul on see väike nõudepesumasin, mis lauale käib. Mulle ja mehele sobib väga hästi, ainult mingeid suuri potte-panne sinna panna ei saa. Või noh, saab panna, aga siis panedki mingi kaks potti ja rohkem väga ei mahu. Eks see ole juba oma asi, kas tasub selle paari suure nõu pärast kaks tundi nõudepesumasinat kulutada või saab pesta need ka käsitsi :D
Aga üleüldiselt - mina olen rahul :)
Riin Drongo ütles …
Tänan info eest! Julgen kohe kindlama sammuga mehe suunas astuda ja väita, et meil on vaja :D
Anonüümne ütles …
Kirjuta fb märt niinemägi, müüb uusi pocket tüüpi madratseid alla 100€ tk.

Populaarsed postitused sellest blogist

Autokool ja sõidueksam

Kus pidada täiskasvanu sünnipäeva Tartus?

Kus pidada lapse sünnipäeva Tartus?